Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu - Technik organizacji reklamy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik ten został opracowany z myślą o uczniach zmierzających do zdobycia kwalifikacji w zawodzie technik organizacji reklamy. Skupia się na trzeciej części kwalifikacji A.27, której tematem jest organizacja i realizacja kampanii reklamowej. W publikacji szczegółowo omówiono, jak ocenić projekt promocyjny oraz wybrać odpowiednie media i nośniki, zgodnie z przyjętą strategią reklamową. Przedstawiono również, jak opracować harmonogram kampanii w zgodzie z założonym budżetem, a także jak skutecznie zorganizować oraz dokumentować emisję reklamy w różnych mediach. Autorki publikacji zwróciły szczególną uwagę na przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych oraz zasad etyki zawodowej. Wiedza przedstawiona w książce jest uporządkowana za pomocą przejrzystych schematów i tabel, co ułatwia przyswajanie materiału. Aby umożliwić uczniom samodzielne sprawdzenie zrozumienia omawianych tematów, w książce zamieszczono pytania kontrolne dotyczące wszystkich omawianych zagadnień.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik ten został opracowany z myślą o uczniach zmierzających do zdobycia kwalifikacji w zawodzie technik organizacji reklamy. Skupia się na trzeciej części kwalifikacji A.27, której tematem jest organizacja i realizacja kampanii reklamowej. W publikacji szczegółowo omówiono, jak ocenić projekt promocyjny oraz wybrać odpowiednie media i nośniki, zgodnie z przyjętą strategią reklamową. Przedstawiono również, jak opracować harmonogram kampanii w zgodzie z założonym budżetem, a także jak skutecznie zorganizować oraz dokumentować emisję reklamy w różnych mediach. Autorki publikacji zwróciły szczególną uwagę na przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych oraz zasad etyki zawodowej. Wiedza przedstawiona w książce jest uporządkowana za pomocą przejrzystych schematów i tabel, co ułatwia przyswajanie materiału. Aby umożliwić uczniom samodzielne sprawdzenie zrozumienia omawianych tematów, w książce zamieszczono pytania kontrolne dotyczące wszystkich omawianych zagadnień.
