Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Trudna klasa
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W jakimś momencie swojej kariery każdy nauczyciel napotyka trudną klasę. Kiedy to się stanie, zaczyna odliczać czas do końca dnia, semestru, roku. Pomimo tego, że trudna klasa stanowi olbrzymie wyzwanie, nie musi zdominować życia nauczyciela. W tej książce Autor omawia na praktycznych przykładach skuteczne strategie, które można wprowadzić, by przezwyciężyć syndrom trudnej klasy. Istnieje kilka podstawowych elementów tych strategii: - Zidentyfikowanie, co sprawia, że klasa jest trudna - Utworzenie planu zachowania klasy - Rozwinięcie strategii koleżeńskiego wsparcia Stworzenie strategii postępowania z trudnymi uczniami po lekcji - Zmiana wzorców złego zachowania Stworzenie systemu pomocy nauczycielom na zastępstwie w trudnej klasie. Każdy z tych elementów jest dokładnie omówiony i zilustrowany przykładami.
Podstawowe przesłanie dokumentowane przez autora w tej książce jest następujące: pojedynczy nauczyciel nie ma szans na opanowanie trudnej klasy, ale stworzenie dobrej strategii szkoły, opartej na współpracy i wzajemnym wsparciu nauczycieli, może zdziałać cuda. Bill Rogers pokazuje, jak w praktyce takie strategie można tworzyć i wprowadzić w życie.
Jest to książka napisana przez praktyka, który doskonale wie, jakim wyzwaniem jest praca nauczyciela i dlatego polecamy ją wszystkim nauczycielom i dyrektorom szkół, niezależnie od stażu pracy i doświadczenia. Polecamy ją też studentom pedagogiki i kierunków nauczycielskich ta książka spowoduje, że Wasze wejście do szkoły będzie dużo lepsze, skuteczniejsze i spokojniejsze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W jakimś momencie swojej kariery każdy nauczyciel napotyka trudną klasę. Kiedy to się stanie, zaczyna odliczać czas do końca dnia, semestru, roku. Pomimo tego, że trudna klasa stanowi olbrzymie wyzwanie, nie musi zdominować życia nauczyciela. W tej książce Autor omawia na praktycznych przykładach skuteczne strategie, które można wprowadzić, by przezwyciężyć syndrom trudnej klasy. Istnieje kilka podstawowych elementów tych strategii: - Zidentyfikowanie, co sprawia, że klasa jest trudna - Utworzenie planu zachowania klasy - Rozwinięcie strategii koleżeńskiego wsparcia Stworzenie strategii postępowania z trudnymi uczniami po lekcji - Zmiana wzorców złego zachowania Stworzenie systemu pomocy nauczycielom na zastępstwie w trudnej klasie. Każdy z tych elementów jest dokładnie omówiony i zilustrowany przykładami.
Podstawowe przesłanie dokumentowane przez autora w tej książce jest następujące: pojedynczy nauczyciel nie ma szans na opanowanie trudnej klasy, ale stworzenie dobrej strategii szkoły, opartej na współpracy i wzajemnym wsparciu nauczycieli, może zdziałać cuda. Bill Rogers pokazuje, jak w praktyce takie strategie można tworzyć i wprowadzić w życie.
Jest to książka napisana przez praktyka, który doskonale wie, jakim wyzwaniem jest praca nauczyciela i dlatego polecamy ją wszystkim nauczycielom i dyrektorom szkół, niezależnie od stażu pracy i doświadczenia. Polecamy ją też studentom pedagogiki i kierunków nauczycielskich ta książka spowoduje, że Wasze wejście do szkoły będzie dużo lepsze, skuteczniejsze i spokojniejsze.