Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka kierowana jest do studentów medioznawstwa, kulturoznawstwa i dziennikarstwa, a także do badaczy zainteresowanych społecznymi i kulturowymi skutkami działania nowych mediów. Autorzy analizują wpływ obecnych mediów na indywidualną i społeczną tożsamość w kontekście transformacji, jaką niosą. Współczesne media, zarówno masowe, jak i cyfrowe i sieciowe, przechodzące przez procesy digitalizacji i konwergencji, znacząco oddziałują na sposób, w jaki użytkownicy kształtują swoją tożsamość. Osoby indywidualne, grupy społeczne, instytucje, a także organizacje polityczne i społeczne, nie tylko tworzą nowe narracje związane z tożsamością, ale również mają większe możliwości wyrażania i komunikowania tejże tożsamości. Publikacja omawia istotne zagadnienia badawcze tej dynamicznie rozwijającej się przestrzeni, która będzie w przyszłości rosła wraz z postępem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i ich zastosowań.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka kierowana jest do studentów medioznawstwa, kulturoznawstwa i dziennikarstwa, a także do badaczy zainteresowanych społecznymi i kulturowymi skutkami działania nowych mediów. Autorzy analizują wpływ obecnych mediów na indywidualną i społeczną tożsamość w kontekście transformacji, jaką niosą. Współczesne media, zarówno masowe, jak i cyfrowe i sieciowe, przechodzące przez procesy digitalizacji i konwergencji, znacząco oddziałują na sposób, w jaki użytkownicy kształtują swoją tożsamość. Osoby indywidualne, grupy społeczne, instytucje, a także organizacje polityczne i społeczne, nie tylko tworzą nowe narracje związane z tożsamością, ale również mają większe możliwości wyrażania i komunikowania tejże tożsamości. Publikacja omawia istotne zagadnienia badawcze tej dynamicznie rozwijającej się przestrzeni, która będzie w przyszłości rosła wraz z postępem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i ich zastosowań.
