Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
To, co mnie wspiera. Karty pracy
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
To, co mnie wspiera to zestaw kart pracy przeznaczonych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prezentowana publikacja obejmuje treści z zakresu edukacji polonistycznej dotyczące nauki liter podstawowych. Zadania zawarte w kartach pracy pomogą uczniom osiągnąć między innymi takie umiejętności jak:
wskazywanie, rozpoznawanie oraz nazywanie liter drukowanych i pisanych bez polskich znaków oraz bez dwuznaków i trójznaku;
pisanie liter po śladzie i samodzielnie;
czytanie sylab otwartych i zamkniętych;
rozpoznawanie i wskazywanie takich samych sylab;
rozpoznawanie liter ukrytych na obrazkach.
Publikacja adresowana jest do:
uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym;
uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim;
uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych;
sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo;
nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych;
rodziców uczniów.
Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
To, co mnie wspiera to zestaw kart pracy przeznaczonych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prezentowana publikacja obejmuje treści z zakresu edukacji polonistycznej dotyczące nauki liter podstawowych. Zadania zawarte w kartach pracy pomogą uczniom osiągnąć między innymi takie umiejętności jak:
wskazywanie, rozpoznawanie oraz nazywanie liter drukowanych i pisanych bez polskich znaków oraz bez dwuznaków i trójznaku;
pisanie liter po śladzie i samodzielnie;
czytanie sylab otwartych i zamkniętych;
rozpoznawanie i wskazywanie takich samych sylab;
rozpoznawanie liter ukrytych na obrazkach.
Publikacja adresowana jest do:
uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym;
uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim;
uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych;
sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo;
nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych;
rodziców uczniów.
Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.