Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Reklamowe kampanie potrafią być ciężarem dla budżetu każdej firmy, a badania pokazują, że jedynie niewielki procent osób klikających w reklamy staje się prawdziwymi klientami. Konkretnie jest to tylko 2%, co oznacza, że aż 98% odwiedzających nie skorzysta z Twojej oferty. Ale nie musi tak być! Istnieją sposoby na poprawę tego współczynnika konwersji. Ta książka przybliża jedną z najbardziej efektywnych metod – testy A/B. Technika ta polega na oferowaniu użytkownikom różnych wersji strony internetowej i analizowaniu, która z nich działa najlepiej. Czytając ten poradnik, dowiesz się, jak skutecznie stosować testy A/B oraz poznasz praktyczne wskazówki dotyczące ich wdrażania. Dodatkowo, książka ostrzega przed licznymi pułapkami związanymi z tym procesem i uczy, jak ich unikać. Pomimo że tematyka jest złożona, wiedza przedstawiana jest w przystępny sposób, co sprawia, że zrozumienie teorii i praktyki testów A/B nie nastręcza trudności. Dzięki lekturze: poznasz i zrozumiesz testy A/B, nauczysz się wdrażać je krok po kroku, unikniesz typowych błędów i zwiększysz skuteczność swoich kampanii reklamowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Reklamowe kampanie potrafią być ciężarem dla budżetu każdej firmy, a badania pokazują, że jedynie niewielki procent osób klikających w reklamy staje się prawdziwymi klientami. Konkretnie jest to tylko 2%, co oznacza, że aż 98% odwiedzających nie skorzysta z Twojej oferty. Ale nie musi tak być! Istnieją sposoby na poprawę tego współczynnika konwersji. Ta książka przybliża jedną z najbardziej efektywnych metod – testy A/B. Technika ta polega na oferowaniu użytkownikom różnych wersji strony internetowej i analizowaniu, która z nich działa najlepiej. Czytając ten poradnik, dowiesz się, jak skutecznie stosować testy A/B oraz poznasz praktyczne wskazówki dotyczące ich wdrażania. Dodatkowo, książka ostrzega przed licznymi pułapkami związanymi z tym procesem i uczy, jak ich unikać. Pomimo że tematyka jest złożona, wiedza przedstawiana jest w przystępny sposób, co sprawia, że zrozumienie teorii i praktyki testów A/B nie nastręcza trudności. Dzięki lekturze: poznasz i zrozumiesz testy A/B, nauczysz się wdrażać je krok po kroku, unikniesz typowych błędów i zwiększysz skuteczność swoich kampanii reklamowych.
