Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Terapia w resocjalizacji część 1
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Myślą główną tego zbioru artykułów jest przeświadczenie, że jedną z podstawowych funkcji pedagogiki resocjalizacyjnej jest terapia. Znane osobowości pedagogiki resocjalizacyjnej (m.in. Lesław Pytka, Marek Konopczyński, Andrzej Bałandynowicz, Teodor Bulenda, Tomasz Rudowski, Paweł Szczepaniak i in.) prezentują interdyscyplinarne podejście do tej praktycznej nauki. Odwołują się do metod twórczych takich, jak: arteterapia, biblioterapia, muzykoterapia jako szczególnie przydatnych w pracy z młodzieżą nieprzystosowaną społecznie. Koncentrują się również na możliwościach istniejących metod naprawienia relacji osoby nieprzystosowanej społecznie ze środowiskiem społecznym np. przez wykorzystanie mediacji, kształtowanie kierunków pracy pomocowej. Dla kogo przeznaczona jest ta książka? Adresatów jest wielu. Przede wszystkim wychowawcy w zakładach poprawczych i karnych, pracownicy opieki w urzędach, wychowawcy i nauczyciele, a także rodzice. Bez nieustannego poszerzania wiedzy z tej dziedziny nie jest możliwy rozwój tej dyscypliny resocjalizacyjnej i kształtowanie nowych standardów w życiu społecznym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Myślą główną tego zbioru artykułów jest przeświadczenie, że jedną z podstawowych funkcji pedagogiki resocjalizacyjnej jest terapia. Znane osobowości pedagogiki resocjalizacyjnej (m.in. Lesław Pytka, Marek Konopczyński, Andrzej Bałandynowicz, Teodor Bulenda, Tomasz Rudowski, Paweł Szczepaniak i in.) prezentują interdyscyplinarne podejście do tej praktycznej nauki. Odwołują się do metod twórczych takich, jak: arteterapia, biblioterapia, muzykoterapia jako szczególnie przydatnych w pracy z młodzieżą nieprzystosowaną społecznie. Koncentrują się również na możliwościach istniejących metod naprawienia relacji osoby nieprzystosowanej społecznie ze środowiskiem społecznym np. przez wykorzystanie mediacji, kształtowanie kierunków pracy pomocowej. Dla kogo przeznaczona jest ta książka? Adresatów jest wielu. Przede wszystkim wychowawcy w zakładach poprawczych i karnych, pracownicy opieki w urzędach, wychowawcy i nauczyciele, a także rodzice. Bez nieustannego poszerzania wiedzy z tej dziedziny nie jest możliwy rozwój tej dyscypliny resocjalizacyjnej i kształtowanie nowych standardów w życiu społecznym.