Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Terapia poznawczo-behawioralna dla dzieci i młodzieży z zespołem aspergera pomagająca rozumieć i wyrażać sympatię oraz miłość
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dzieci i młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często napotykają trudności w spontanicznym okazywaniu emocji takich jak sympatia i miłość. Często nie pojmują, że ich najbliżsi, w tym rodzice, rodzeństwo i przyjaciele, oczekują od nich czułości. Jeszcze trudniejsze dla nich bywa przekazywanie uczuć w stosunku do nauczycieli, terapeutów czy znajomych rodziny. Tony Attwood i Michelle Garnett, uznani specjaliści z zakresu autyzmu, opracowali unikalny program terapii poznawczo-behawioralnej. Dzięki niemu, młodzież i dzieci ze spektrum autyzmu mogą nauczyć się, jak rozpoznawać i wyrażać emocje w sposób, który przynosi satysfakcję zarówno im samym, jak i osobom z ich otoczenia. W publikacji znalazły się praktyczne ćwiczenia pomagające młodym ludziom z ASD lepiej rozumieć swoje emocje oraz uczucia innych, interpretować zachowanie, gesty i słowa, a także odpowiednio reagować w różnych sytuacjach. Program skierowany jest do nauczycieli, psychologów oraz terapeutów, którzy mogą go wdrażać w pracy z pojedynczymi dziećmi lub w małych grupach liczących od dwóch do sześciu uczestników.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dzieci i młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często napotykają trudności w spontanicznym okazywaniu emocji takich jak sympatia i miłość. Często nie pojmują, że ich najbliżsi, w tym rodzice, rodzeństwo i przyjaciele, oczekują od nich czułości. Jeszcze trudniejsze dla nich bywa przekazywanie uczuć w stosunku do nauczycieli, terapeutów czy znajomych rodziny. Tony Attwood i Michelle Garnett, uznani specjaliści z zakresu autyzmu, opracowali unikalny program terapii poznawczo-behawioralnej. Dzięki niemu, młodzież i dzieci ze spektrum autyzmu mogą nauczyć się, jak rozpoznawać i wyrażać emocje w sposób, który przynosi satysfakcję zarówno im samym, jak i osobom z ich otoczenia. W publikacji znalazły się praktyczne ćwiczenia pomagające młodym ludziom z ASD lepiej rozumieć swoje emocje oraz uczucia innych, interpretować zachowanie, gesty i słowa, a także odpowiednio reagować w różnych sytuacjach. Program skierowany jest do nauczycieli, psychologów oraz terapeutów, którzy mogą go wdrażać w pracy z pojedynczymi dziećmi lub w małych grupach liczących od dwóch do sześciu uczestników.
