Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Techniki obrony ceny Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sprzedawcy często boją się słyszeć od klientów zarzuty, że ceny są zbyt wygórowane. Jak w takiej sytuacji postąpić? Zamiast wdawać się w spory z klientem o jakość czy udzielać natychmiastowych zniżek, warto nauczyć się skutecznie bronić swojej ceny.
Obrona ceny często kojarzy się z momentem, gdy klient otwarcie kwestionuje cenę i prosi o jej obniżenie. W rzeczywistości jednak, umiejętność ta jest integralną częścią całego procesu sprzedaży. Już na etapie rozpoznawania potrzeb klient może próbować wywrzeć presję na sprzedawcę, podkreślając znaczenie ceny. Jednak dobrze przygotowany handlowiec potrafi skupić uwagę klienta na wartości i korzyściach płynących z oferty. W ten sposób cena staje się drugorzędna, a kluczowe jest stworzenie pragnienia posiadania lub współpracy. Jak zatem wykorzystać te techniki, by skutecznie obronić swoją ofertę? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
To drugie, zaktualizowane i rozszerzone wydanie "Technik obrony ceny" autorstwa Romana Kawszyna i Adama Szarana zawiera wiele nowych, praktycznych materiałów. Autorzy w przejrzysty sposób przedstawiają, z czego składa się proces obrony ceny i jak można go efektywnie przeprowadzić. Książka oferuje konkretne techniki na każdy etap sprzedaży, zawiera schematy odpowiedzi i algorytmy lingwistyczne. Dzięki nim dowiesz się, jak skutecznie reagować na wątpliwości klientów dotyczące ceny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Sprzedawcy często boją się słyszeć od klientów zarzuty, że ceny są zbyt wygórowane. Jak w takiej sytuacji postąpić? Zamiast wdawać się w spory z klientem o jakość czy udzielać natychmiastowych zniżek, warto nauczyć się skutecznie bronić swojej ceny.
Obrona ceny często kojarzy się z momentem, gdy klient otwarcie kwestionuje cenę i prosi o jej obniżenie. W rzeczywistości jednak, umiejętność ta jest integralną częścią całego procesu sprzedaży. Już na etapie rozpoznawania potrzeb klient może próbować wywrzeć presję na sprzedawcę, podkreślając znaczenie ceny. Jednak dobrze przygotowany handlowiec potrafi skupić uwagę klienta na wartości i korzyściach płynących z oferty. W ten sposób cena staje się drugorzędna, a kluczowe jest stworzenie pragnienia posiadania lub współpracy. Jak zatem wykorzystać te techniki, by skutecznie obronić swoją ofertę? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
To drugie, zaktualizowane i rozszerzone wydanie "Technik obrony ceny" autorstwa Romana Kawszyna i Adama Szarana zawiera wiele nowych, praktycznych materiałów. Autorzy w przejrzysty sposób przedstawiają, z czego składa się proces obrony ceny i jak można go efektywnie przeprowadzić. Książka oferuje konkretne techniki na każdy etap sprzedaży, zawiera schematy odpowiedzi i algorytmy lingwistyczne. Dzięki nim dowiesz się, jak skutecznie reagować na wątpliwości klientów dotyczące ceny.
