Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Taczka occiarza
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja przedstawia dramat "Taczka occiarza" Wojciecha Bogusławskiego, który był wystawiany w latach 1790-1793 i ukazał się w ósmym tomie "Dzieł dramatycznych" autora. Tekst ten został przygotowany zgodnie z nowoczesnymi standardami edytorstwa naukowego, a dodatkowo wzbogacono go o wyjaśnienia językowe i rzeczowe, zestawienie użytych znaków i skrótów, zasady transkrypcji oraz aparat krytyczny. Książka otwiera się od wprowadzenia historyczno-literackiego, które dostarcza informacji o Louisie-Sebastienie Mercierze, twórcy oryginalnego dzieła, i jego podejściu do teatru. Zawarto także różnice między "La Brouette du vinaigrier" a polską wersją utworu. W dalszej części omówiono kwestie związane z gatunkiem dramatycznym i kreacją postaci, szczególną uwagę poświęcając piosence occiarza – głównej postaci sztuki. Analizowany jest także kontekst społeczno-polityczny, zwłaszcza w odniesieniu do walki o prawa mieszczan podczas Sejmu Czteroletniego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja przedstawia dramat "Taczka occiarza" Wojciecha Bogusławskiego, który był wystawiany w latach 1790-1793 i ukazał się w ósmym tomie "Dzieł dramatycznych" autora. Tekst ten został przygotowany zgodnie z nowoczesnymi standardami edytorstwa naukowego, a dodatkowo wzbogacono go o wyjaśnienia językowe i rzeczowe, zestawienie użytych znaków i skrótów, zasady transkrypcji oraz aparat krytyczny. Książka otwiera się od wprowadzenia historyczno-literackiego, które dostarcza informacji o Louisie-Sebastienie Mercierze, twórcy oryginalnego dzieła, i jego podejściu do teatru. Zawarto także różnice między "La Brouette du vinaigrier" a polską wersją utworu. W dalszej części omówiono kwestie związane z gatunkiem dramatycznym i kreacją postaci, szczególną uwagę poświęcając piosence occiarza – głównej postaci sztuki. Analizowany jest także kontekst społeczno-polityczny, zwłaszcza w odniesieniu do walki o prawa mieszczan podczas Sejmu Czteroletniego.
