Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szybkość zaufania.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszym świecie, w którym skandale korporacyjne stają się na porządku dziennym, zaufanie jest niezwykle istotne dla sprawnego funkcjonowania firm. To element, który w widoczny sposób przyspiesza procesy, zwiększa zyski, a także umożliwia budowanie satysfakcjonujących relacji biznesowych oraz osobistych. Autor, uznany specjalista w zakresie liderowania, dzieli się praktycznymi poradami, jak wzmacniać zaufanie i stać się godnym partnerem w biznesie, inspirującym liderem oraz lepszym współmałżonkiem i rodzicem.
W książce tej znajdziesz informacje na temat zachowań charakterystycznych dla najbardziej godnych zaufania osób w świecie biznesu. Dowiesz się, jak wiarygodność może przyczynić się do obniżenia kosztów działalności i maksymalizacji zysków oraz jak przywrócić utracone zaufanie.
Zaufanie pełni rolę swoistego spoiwa, które łączy organizacje i stowarzyszenia, obniżając koszty transakcji, zwiększając szanse na rozwiązywanie konfliktów polubownie i przyspieszając handel. Jego kluczowe znaczenie w biznesie w końcu zostało dostrzeżone i docenione, o czym mówi Marilyn Carlson Nelson, dyrektor generalny Carlson Companies.
Ta książka jest lekturą obowiązkową nie tylko dla liderów, ale dla każdego, kto pragnie poprawić swoje relacje z bliskimi, znajomymi czy rodziną, jak podkreśla Gregory K. Ericksen, wiceprezes Ernst & Young.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszym świecie, w którym skandale korporacyjne stają się na porządku dziennym, zaufanie jest niezwykle istotne dla sprawnego funkcjonowania firm. To element, który w widoczny sposób przyspiesza procesy, zwiększa zyski, a także umożliwia budowanie satysfakcjonujących relacji biznesowych oraz osobistych. Autor, uznany specjalista w zakresie liderowania, dzieli się praktycznymi poradami, jak wzmacniać zaufanie i stać się godnym partnerem w biznesie, inspirującym liderem oraz lepszym współmałżonkiem i rodzicem.
W książce tej znajdziesz informacje na temat zachowań charakterystycznych dla najbardziej godnych zaufania osób w świecie biznesu. Dowiesz się, jak wiarygodność może przyczynić się do obniżenia kosztów działalności i maksymalizacji zysków oraz jak przywrócić utracone zaufanie.
Zaufanie pełni rolę swoistego spoiwa, które łączy organizacje i stowarzyszenia, obniżając koszty transakcji, zwiększając szanse na rozwiązywanie konfliktów polubownie i przyspieszając handel. Jego kluczowe znaczenie w biznesie w końcu zostało dostrzeżone i docenione, o czym mówi Marilyn Carlson Nelson, dyrektor generalny Carlson Companies.
Ta książka jest lekturą obowiązkową nie tylko dla liderów, ale dla każdego, kto pragnie poprawić swoje relacje z bliskimi, znajomymi czy rodziną, jak podkreśla Gregory K. Ericksen, wiceprezes Ernst & Young.
