Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
SZLACHETNA PROPAGANDA DOBROCI CZYLI DRUGI TOM O REKLAMIE SPOŁECZNEJ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Szlachetna propaganda dobroci" to druga część poświęcona reklamie społecznej, kontynuująca wątki rozpoczęte w "Propagandzie dobrych serc". Publikacja, wydana w twardej oprawie w 2007 roku, zgłębia losy reklamy niekomercyjnej w Polsce między 2002 a 2006 rokiem. Autorzy starają się analizować i oceniać ewolucję tej formy komunikacji, umieszczając ją w szerszej perspektywie społecznej i kulturowej. Jednym z filarów książki jest artykuł "Reklama społeczna - czym jest i jak się zmienia", który wprowadza czytelnika w tematykę różnorodnych kampanii, pojęć oraz metod ich realizacji. Uzupełnieniem tej wiedzy jest "Słownik ważnych pojęć", który dostarcza niezbędne definicje i konteksty. Zbiór artykułów obejmuje również rozważania ekspertów takich jak Piotr Wasilewski, Paweł Prochenko oraz Jerzy Bralczyk, którzy poruszają kwestie polskich kampanii społecznych i ich miejsca pomiędzy propagandą a reklamą. Książka skierowana jest do szerokiego kręgu odbiorców: od organizacji opracowujących kampanie, przez agencje reklamowe, po studentów i badaczy zainteresowanych komunikacją społeczną. Artykuły takie jak "Przygotowanie kampanii społecznej - krok po kroku" dostarczają praktycznych wskazówek, podczas gdy inne, jak "Reklama społeczna. Zagadnienia prawne", odnoszą się do aspektów formalnych i prawnych reklamy społecznej. Publikacja podkreśla znaczenie badań marketingowych oraz potrzeby oceniania skuteczności prowadzonych działań, odpowiadając tym samym na wymagania współczesnego świata reklamy niekomercyjnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Szlachetna propaganda dobroci" to druga część poświęcona reklamie społecznej, kontynuująca wątki rozpoczęte w "Propagandzie dobrych serc". Publikacja, wydana w twardej oprawie w 2007 roku, zgłębia losy reklamy niekomercyjnej w Polsce między 2002 a 2006 rokiem. Autorzy starają się analizować i oceniać ewolucję tej formy komunikacji, umieszczając ją w szerszej perspektywie społecznej i kulturowej. Jednym z filarów książki jest artykuł "Reklama społeczna - czym jest i jak się zmienia", który wprowadza czytelnika w tematykę różnorodnych kampanii, pojęć oraz metod ich realizacji. Uzupełnieniem tej wiedzy jest "Słownik ważnych pojęć", który dostarcza niezbędne definicje i konteksty. Zbiór artykułów obejmuje również rozważania ekspertów takich jak Piotr Wasilewski, Paweł Prochenko oraz Jerzy Bralczyk, którzy poruszają kwestie polskich kampanii społecznych i ich miejsca pomiędzy propagandą a reklamą. Książka skierowana jest do szerokiego kręgu odbiorców: od organizacji opracowujących kampanie, przez agencje reklamowe, po studentów i badaczy zainteresowanych komunikacją społeczną. Artykuły takie jak "Przygotowanie kampanii społecznej - krok po kroku" dostarczają praktycznych wskazówek, podczas gdy inne, jak "Reklama społeczna. Zagadnienia prawne", odnoszą się do aspektów formalnych i prawnych reklamy społecznej. Publikacja podkreśla znaczenie badań marketingowych oraz potrzeby oceniania skuteczności prowadzonych działań, odpowiadając tym samym na wymagania współczesnego świata reklamy niekomercyjnej.
