Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
System ochrony konsumentów na rynku usług..
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Głównym celem książki jest uzupełnienie literatury o kompleksowe podejście do systemu ochrony konsumentów. Autorka w książce łączy rozważania o charakterze teoretycznym z analizami faktycznego funkcjonowania systemu ochrony konsumentów. Podjęty wywód ma charakter interdyscyplinarny. Książka oferuje wgląd w całokształt problematyki ochrony konsumentów - od uwarunkowań prawnych, po działania instytucjonalnej sieci ochrony konsumentów, systemu alternatywnego rozstrzygania sporów konsumenckich, po działania z zakresu ochrony konsumentów na stabilność systemu finansowego. W książce zaprezentowano także doświadczenia międzynarodowe, które stanowiły inspirację dla autorskich rekomendacji skierowanych do głównych interesariuszy polityki publicznej z zakresu ochrony konsumentów na rynku usług finansowych w Polsce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Głównym celem książki jest uzupełnienie literatury o kompleksowe podejście do systemu ochrony konsumentów. Autorka w książce łączy rozważania o charakterze teoretycznym z analizami faktycznego funkcjonowania systemu ochrony konsumentów. Podjęty wywód ma charakter interdyscyplinarny. Książka oferuje wgląd w całokształt problematyki ochrony konsumentów - od uwarunkowań prawnych, po działania instytucjonalnej sieci ochrony konsumentów, systemu alternatywnego rozstrzygania sporów konsumenckich, po działania z zakresu ochrony konsumentów na stabilność systemu finansowego. W książce zaprezentowano także doświadczenia międzynarodowe, które stanowiły inspirację dla autorskich rekomendacji skierowanych do głównych interesariuszy polityki publicznej z zakresu ochrony konsumentów na rynku usług finansowych w Polsce.