Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Synteza Strategii
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W obszarze strategii często zadajemy sobie pytanie, czy lepiej jest stawiać na analityczne myślenie, czy może na innowacyjność. Czy powinniśmy opracowywać strategie w szczegółach, czy pozwolić im rozwijać się organicznie w odpowiedzi na zmieniające się okoliczności? Również dyskusyjna jest kwestia, czy wprowadzane zmiany powinny być radykalne, czy jednak subtelne i rozłożone w czasie. Należy rozważyć, czy strategia powinna ściśle odpowiadać oczekiwaniom rynku, czy powinna opierać się na unikalnych atutach firmy. Rodzi się także pytanie, czy poszczególne działy firmy powinny operować samodzielnie, reagując dynamicznie na zmiany rynku, czy lepiej współpracować, korzystając z efektu synergii. Kolejne wyzwanie to wybór pomiędzy samodzielnym funkcjonowaniem a współpracą z innymi organizacjami. Czy firmy mogą aktywnie wpływać na zasady panujące w branży, czy muszą się do nich dostosować? Liderzy często zastanawiają się, jak zarządzać procesami strategicznymi – czy lepiej jest je kontrolować, czy wspierać twórczy nieład. Istnieje dylemat, czy strategie powinny być całościowo zintegrowane, czy też skierowane na specyficzne potrzeby regionalne. Ostatecznie pojawia się pytanie, czy priorytetem powinno być maksymalizowanie zysków akcjonariuszy, czy działania w duchu odpowiedzialności społecznej. Eksperci proponują różne i czasem przeciwstawne podejścia do tych strategicznych paradoksów, co może wprowadzać menedżerów w stan dezorientacji. Nie ma jednej właściwej recepty – sukces tkwi w umiejętności łączenia różnych koncepcji. "Synteza strategii" analizuje kluczowe dylematy z różnych perspektyw, zachęcając menedżerów do wypracowania strategii łączącej mocne strony obu podejść. Książka jest przeznaczona dla studentów ekonomii, uczestników kursów zarządzania oraz menedżerów chcących rozwijać swoje kompetencje w zarządzaniu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
18.23 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 2 szt.
W obszarze strategii często zadajemy sobie pytanie, czy lepiej jest stawiać na analityczne myślenie, czy może na innowacyjność. Czy powinniśmy opracowywać strategie w szczegółach, czy pozwolić im rozwijać się organicznie w odpowiedzi na zmieniające się okoliczności? Również dyskusyjna jest kwestia, czy wprowadzane zmiany powinny być radykalne, czy jednak subtelne i rozłożone w czasie. Należy rozważyć, czy strategia powinna ściśle odpowiadać oczekiwaniom rynku, czy powinna opierać się na unikalnych atutach firmy. Rodzi się także pytanie, czy poszczególne działy firmy powinny operować samodzielnie, reagując dynamicznie na zmiany rynku, czy lepiej współpracować, korzystając z efektu synergii. Kolejne wyzwanie to wybór pomiędzy samodzielnym funkcjonowaniem a współpracą z innymi organizacjami. Czy firmy mogą aktywnie wpływać na zasady panujące w branży, czy muszą się do nich dostosować? Liderzy często zastanawiają się, jak zarządzać procesami strategicznymi – czy lepiej jest je kontrolować, czy wspierać twórczy nieład. Istnieje dylemat, czy strategie powinny być całościowo zintegrowane, czy też skierowane na specyficzne potrzeby regionalne. Ostatecznie pojawia się pytanie, czy priorytetem powinno być maksymalizowanie zysków akcjonariuszy, czy działania w duchu odpowiedzialności społecznej. Eksperci proponują różne i czasem przeciwstawne podejścia do tych strategicznych paradoksów, co może wprowadzać menedżerów w stan dezorientacji. Nie ma jednej właściwej recepty – sukces tkwi w umiejętności łączenia różnych koncepcji. "Synteza strategii" analizuje kluczowe dylematy z różnych perspektyw, zachęcając menedżerów do wypracowania strategii łączącej mocne strony obu podejść. Książka jest przeznaczona dla studentów ekonomii, uczestników kursów zarządzania oraz menedżerów chcących rozwijać swoje kompetencje w zarządzaniu.