Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Syczące wierszyki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zawiera krótkie, rymowane teksty, które służą do automatyzacji wymowy dźwięków z grupy szumiącej i syczącej. Każda z publikacji oferuje około dziewięćdziesięciu wierszyków, niektóre z nich są również ilustrowane. Ich organizacja jest zgodna z kolejnością stosowaną w terapii mowy, zaczynając od izolacji danej głoski, poprzez logotomy, nagłos i śródgłos, aż do wygłosu, jeśli jest to konieczne. Kolejne dźwięki wprowadzane są stopniowo.
Wiele z tych wierszy pochodzi z literatury pięknej, dziecięcych czasopism lub podręczników do nauczania zintegrowanego. Część z nich to zmodyfikowane wersje utworów znanych poetów lub oryginalne dzieła. Takie podejście wynika z potrzeby wielokrotnego wykorzystywania określonego dźwięku, co ułatwia jego automatyzację. Krótkie rymowanki są bardzo chętnie słuchane przez dzieci, co sprawia, że ćwiczenia w formie wierszy stają się zabawą, a nie trudnym zadaniem. Powtarzanie rymowanek wzbudza wrażenie przyjemnej aktywności, zamiast uciążliwego ćwiczenia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka zawiera krótkie, rymowane teksty, które służą do automatyzacji wymowy dźwięków z grupy szumiącej i syczącej. Każda z publikacji oferuje około dziewięćdziesięciu wierszyków, niektóre z nich są również ilustrowane. Ich organizacja jest zgodna z kolejnością stosowaną w terapii mowy, zaczynając od izolacji danej głoski, poprzez logotomy, nagłos i śródgłos, aż do wygłosu, jeśli jest to konieczne. Kolejne dźwięki wprowadzane są stopniowo.
Wiele z tych wierszy pochodzi z literatury pięknej, dziecięcych czasopism lub podręczników do nauczania zintegrowanego. Część z nich to zmodyfikowane wersje utworów znanych poetów lub oryginalne dzieła. Takie podejście wynika z potrzeby wielokrotnego wykorzystywania określonego dźwięku, co ułatwia jego automatyzację. Krótkie rymowanki są bardzo chętnie słuchane przez dzieci, co sprawia, że ćwiczenia w formie wierszy stają się zabawą, a nie trudnym zadaniem. Powtarzanie rymowanek wzbudza wrażenie przyjemnej aktywności, zamiast uciążliwego ćwiczenia.
