Książka - Sustainable Management Marketing Perspective

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Sustainable Management Marketing Perspective

Sustainable Management Marketing Perspective

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

The reviewed work, according to its author, aims to start a discussion on the innovative approach to management, which will lead to the reorientation of management activities so that they take into account the concept of sustainability as a new management imperative. () The author recognizes contemporary challenges for business management in the conditions of the new economy and globalization. The review of the theory and practice of management presented in the work is the starting point for the indication of the need to change the paradigm of Foreword functioning of modern enterprises and to seek the relationship between sustainability (including in particular marketing) and their market success.
The publication may be really useful in the education of contemporary managers. () The study contains wide, comprehensive and state-of-the-art knowledge in the field of management in modern economy and marketing as an organization's activity. () The reviewed monograph, after minor formal changes, can successfully fill the gap in knowledge in the field of social and ethical responsibility of enterprises and managers, in particular in the field of marketing. It can become a valuable position recommended to students of management, but also at numerous postgraduate programs in management and marketing as well as MBA studies.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

The reviewed work, according to its author, aims to start a discussion on the innovative approach to management, which will lead to the reorientation of management activities so that they take into account the concept of sustainability as a new management imperative. () The author recognizes contemporary challenges for business management in the conditions of the new economy and globalization. The review of the theory and practice of management presented in the work is the starting point for the indication of the need to change the paradigm of Foreword functioning of modern enterprises and to seek the relationship between sustainability (including in particular marketing) and their market success.
The publication may be really useful in the education of contemporary managers. () The study contains wide, comprehensive and state-of-the-art knowledge in the field of management in modern economy and marketing as an organization's activity. () The reviewed monograph, after minor formal changes, can successfully fill the gap in knowledge in the field of social and ethical responsibility of enterprises and managers, in particular in the field of marketing. It can become a valuable position recommended to students of management, but also at numerous postgraduate programs in management and marketing as well as MBA studies.

Szczegóły

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Opinie

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: Miękka

Ilość stron: 100

Rok wydania: 2018

Rozmiar: 17 x 25 mm

ID: 9788378147695

Autorzy: Marek Seretny

Inne książki: Marek Seretny

Inne książki: Zarządzanie i marketing

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 25.63 zł 36.47 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 7.55 zł 19.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 0.47 zł 29.80 zł

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 10.41 zł 62.90 zł

Oprawa bro... , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 22.82 zł 30.00 zł

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 97.56 zł 75.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 15.43 zł 30.00 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

700 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info