Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Superkoderki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wybrana przez Nowojorską Bibliotekę Publiczną jako najlepsza książka 2017 roku, "Superkoderki" jest doskonałą lekturą dla wszystkich przyszłych programistów i programistek z aspiracjami. Opowiada o niezwykłych losach dwóch utalentowanych nastolatek, które podczas letniego kursu Girls Who Code stworzyły innowacyjną grę wideo. Ich projekt szybko zdobył ogromne uznanie w sieci, przynosząc globalną sławę.
Dzięki sukcesowi gry, Andy i Sophie zyskały dostęp do najważniejszych startupów i firm technologicznych na świecie. Dziewczyny postanowiły dzielić się swoimi przeżyciami, odkrywając przed czytelnikami tajniki branży IT i moc programowania. Ich opowieść podkreśla ogromny wpływ, jaki kobiety mogą mieć na rozwój technologii, oraz pokazuje, jak odnaleźć swoją pasję i kreatywność w tym dynamicznym świecie. Książka zawiera także materiały pomagające lepiej zrozumieć programowanie.
Polecana przez Children's Book Council jako wybitna pozycja literatury naukowej i technologicznej, "Superkoderki" inspirują do odkrywania własnych możliwości.
Andrea "Andy" Gonzales, absolwentka Hunter College High School, jest obecnie studentką University of North Carolina w Chapel Hill w ramach programu Robertson Scholar. Jej przygoda z programowaniem zaczęła się już przed szkołą średnią, co rozbudziło jej zainteresowanie informatyką i pozycją kobiet w tej dziedzinie. Na kursie Girls Who Code uświadomiła sobie, jaką potęgę niesie ze sobą praca zespołowa. Po sukcesie Tampon Run, grze wideo stworzonej razem z Sophie Houser, Andy zyskała uznanie i zaczęła realizować swoje marzenia. Oprócz komputerów, pasjonuje ją muzyka, komiksy i gry wideo; pragnie także aktywnie wspierać kobiety w technologii.
Sophie Houser, studentka Uniwersytetu Browna, nauczyła się programować podczas kursu Girls Who Code. Jej projekt, gra Tampon Run współtworzona z Andreą Gonzales, przełamała tabu wokół menstruacji. Gra szybko stała się sensacją, przynosząc jej autorkom zainteresowanie mediów i branży technologicznej. Poza programowaniem Sophie ceni sobie czas spędzany z przyjaciółmi, uwielbia skarpetki w zabawne wzory i tworzenie humorystycznych grafik w Photoshopie. Ma również wiele innych zainteresowań związanych zarówno ze studiami, jak i życiem pozaszkolnym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wybrana przez Nowojorską Bibliotekę Publiczną jako najlepsza książka 2017 roku, "Superkoderki" jest doskonałą lekturą dla wszystkich przyszłych programistów i programistek z aspiracjami. Opowiada o niezwykłych losach dwóch utalentowanych nastolatek, które podczas letniego kursu Girls Who Code stworzyły innowacyjną grę wideo. Ich projekt szybko zdobył ogromne uznanie w sieci, przynosząc globalną sławę.
Dzięki sukcesowi gry, Andy i Sophie zyskały dostęp do najważniejszych startupów i firm technologicznych na świecie. Dziewczyny postanowiły dzielić się swoimi przeżyciami, odkrywając przed czytelnikami tajniki branży IT i moc programowania. Ich opowieść podkreśla ogromny wpływ, jaki kobiety mogą mieć na rozwój technologii, oraz pokazuje, jak odnaleźć swoją pasję i kreatywność w tym dynamicznym świecie. Książka zawiera także materiały pomagające lepiej zrozumieć programowanie.
Polecana przez Children's Book Council jako wybitna pozycja literatury naukowej i technologicznej, "Superkoderki" inspirują do odkrywania własnych możliwości.
Andrea "Andy" Gonzales, absolwentka Hunter College High School, jest obecnie studentką University of North Carolina w Chapel Hill w ramach programu Robertson Scholar. Jej przygoda z programowaniem zaczęła się już przed szkołą średnią, co rozbudziło jej zainteresowanie informatyką i pozycją kobiet w tej dziedzinie. Na kursie Girls Who Code uświadomiła sobie, jaką potęgę niesie ze sobą praca zespołowa. Po sukcesie Tampon Run, grze wideo stworzonej razem z Sophie Houser, Andy zyskała uznanie i zaczęła realizować swoje marzenia. Oprócz komputerów, pasjonuje ją muzyka, komiksy i gry wideo; pragnie także aktywnie wspierać kobiety w technologii.
Sophie Houser, studentka Uniwersytetu Browna, nauczyła się programować podczas kursu Girls Who Code. Jej projekt, gra Tampon Run współtworzona z Andreą Gonzales, przełamała tabu wokół menstruacji. Gra szybko stała się sensacją, przynosząc jej autorkom zainteresowanie mediów i branży technologicznej. Poza programowaniem Sophie ceni sobie czas spędzany z przyjaciółmi, uwielbia skarpetki w zabawne wzory i tworzenie humorystycznych grafik w Photoshopie. Ma również wiele innych zainteresowań związanych zarówno ze studiami, jak i życiem pozaszkolnym.
