Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesne przedsiębiorstwa coraz bardziej doceniają rolę wiedzy w skutecznym zarządzaniu, co prowadzi do intensywnych badań nad strategiami zarządzania wiedzą. Temat ten obejmuje nie tylko identyfikację konkretnych strategii, ale także analizę metod, technik i narzędzi stosowanych w procesach zarządzania wiedzą, takich jak jej zdobywanie, rozwijanie, dzielenie się, gromadzenie, wykorzystywanie i ochrona. Autorki książki dogłębnie analizują działanie organizacji w gospodarce opartej na wiedzy, prezentując różnorodne kategorie wiedzy przedsiębiorstwa. Szczegółowo omawiają także zarządzanie wiedzą w kontekście firm, klasyfikując i opisując strategie zarządzania wiedzą zarówno na poziomie indywidualnym, jak i organizacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki polskich przedsiębiorstw. Publikacja ta jest cennym źródłem wiedzy dla pracowników naukowych oraz studentów kierunków takich jak zarządzanie, ekonomia, socjologia i polityka społeczna.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesne przedsiębiorstwa coraz bardziej doceniają rolę wiedzy w skutecznym zarządzaniu, co prowadzi do intensywnych badań nad strategiami zarządzania wiedzą. Temat ten obejmuje nie tylko identyfikację konkretnych strategii, ale także analizę metod, technik i narzędzi stosowanych w procesach zarządzania wiedzą, takich jak jej zdobywanie, rozwijanie, dzielenie się, gromadzenie, wykorzystywanie i ochrona. Autorki książki dogłębnie analizują działanie organizacji w gospodarce opartej na wiedzy, prezentując różnorodne kategorie wiedzy przedsiębiorstwa. Szczegółowo omawiają także zarządzanie wiedzą w kontekście firm, klasyfikując i opisując strategie zarządzania wiedzą zarówno na poziomie indywidualnym, jak i organizacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki polskich przedsiębiorstw. Publikacja ta jest cennym źródłem wiedzy dla pracowników naukowych oraz studentów kierunków takich jak zarządzanie, ekonomia, socjologia i polityka społeczna.
