Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategia dywersyfikacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce "Strategia dywersyfikacji" autor Graham Kenny oferuje obszerną wiedzę na temat metod dywersyfikacji. Publikacja ta umiejętnie łączy teoretyczne ramy z wnikliwą analizą globalnego środowiska biznesowego. Jasny i zwięzły układ rozdziałów sprawia, że książka jest zrozumiała, a definicje kluczowych pojęć i liczne studia przypadków sprawiają, że zagadnienia te są przystępne dla czytelnika. Kenny ilustruje koncepcje dywersyfikacji na przykładach firm, które odniosły sukces w tej dziedzinie, takich jak General Electric, Wesfarmers, Bidvest i ITC. Każda z tych firm jest szczegółowo analizowana, od wyzwań finansowych po zróżnicowanie oferty produktowej.
Graham Kenny omawia również strukturę korporacyjną, rolę kluczowych osób w zarządzie, takich jak Prezes i Dyrektor Finansowy, oraz proces selekcji menedżerów, co razem tworzy pełny obraz strategii dywersyfikacji. Kenny, jako prezes Strategic Factors, od ponad 15 lat doradza firmom w zakresie strategicznego planowania i efektywności operacyjnej. Jego rozległe doświadczenie znajduje odzwierciedlenie w publikacjach w prestiżowych czasopismach, takich jak Company Director i Leadership Excellence, co świadczy o jego głębokim zrozumieniu i wiedzy w tej dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce "Strategia dywersyfikacji" autor Graham Kenny oferuje obszerną wiedzę na temat metod dywersyfikacji. Publikacja ta umiejętnie łączy teoretyczne ramy z wnikliwą analizą globalnego środowiska biznesowego. Jasny i zwięzły układ rozdziałów sprawia, że książka jest zrozumiała, a definicje kluczowych pojęć i liczne studia przypadków sprawiają, że zagadnienia te są przystępne dla czytelnika. Kenny ilustruje koncepcje dywersyfikacji na przykładach firm, które odniosły sukces w tej dziedzinie, takich jak General Electric, Wesfarmers, Bidvest i ITC. Każda z tych firm jest szczegółowo analizowana, od wyzwań finansowych po zróżnicowanie oferty produktowej.
Graham Kenny omawia również strukturę korporacyjną, rolę kluczowych osób w zarządzie, takich jak Prezes i Dyrektor Finansowy, oraz proces selekcji menedżerów, co razem tworzy pełny obraz strategii dywersyfikacji. Kenny, jako prezes Strategic Factors, od ponad 15 lat doradza firmom w zakresie strategicznego planowania i efektywności operacyjnej. Jego rozległe doświadczenie znajduje odzwierciedlenie w publikacjach w prestiżowych czasopismach, takich jak Company Director i Leadership Excellence, co świadczy o jego głębokim zrozumieniu i wiedzy w tej dziedzinie.
