Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Small Steps to Sales Success
Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, różnice w produktach i usługach to jedno, a różnorodność klientów to drugie. Do tego jeszcze dochodzą unikalne temperamenty sprzedawców – Twój, mój, jego i jej. Pomimo tych różnic, każda sprzedaż składa się z tych samych podstawowych elementów: przygotowania do sprzedaży, nawiązania kontaktu z klientem, spotkania, zrozumienia jego potrzeb i odpowiedniego na nie zareagowania. Skuteczny handlowiec wie, że sukces leży w mówieniu językiem rozwiązań i korzyści, aż po sam moment zamknięcia sprzedaży. Dbałość o klienta poprzez drobne gesty, takie jak zaoferowanie czegoś ekstra, również ma znaczenie w budowaniu relacji.
Ale jak to wygląda w praktyce? Paweł Muzyczyszyn, autor tego przewodnika, po wielu latach doświadczeń w branży sprzedażowej zauważył, że to są właśnie drobiazgi, które robią różnicę. Niewielkie zmiany mogą przynieść zaskakujące rezultaty. Te zmiany, które Paweł określił jako nawyki, zostały usystematyzowane i zastosowane w zależności od etapu procesu sprzedaży, na którym są najbardziej efektywne. Autor wdrażał je nie tylko w swoich działaniach, ale także podczas szkoleń, co obejmowało bezpośrednią współpracę z handlowcami w terenie. Porady i zadania dostępne w jego książce są wynikiem przetestowanych i sprawdzonych technik, które dowodzą, że zmiana subtelnych nawyków w sprzedaży może prowadzić do wielkich sukcesów w handlu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Small Steps to Sales Success
Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, różnice w produktach i usługach to jedno, a różnorodność klientów to drugie. Do tego jeszcze dochodzą unikalne temperamenty sprzedawców – Twój, mój, jego i jej. Pomimo tych różnic, każda sprzedaż składa się z tych samych podstawowych elementów: przygotowania do sprzedaży, nawiązania kontaktu z klientem, spotkania, zrozumienia jego potrzeb i odpowiedniego na nie zareagowania. Skuteczny handlowiec wie, że sukces leży w mówieniu językiem rozwiązań i korzyści, aż po sam moment zamknięcia sprzedaży. Dbałość o klienta poprzez drobne gesty, takie jak zaoferowanie czegoś ekstra, również ma znaczenie w budowaniu relacji.
Ale jak to wygląda w praktyce? Paweł Muzyczyszyn, autor tego przewodnika, po wielu latach doświadczeń w branży sprzedażowej zauważył, że to są właśnie drobiazgi, które robią różnicę. Niewielkie zmiany mogą przynieść zaskakujące rezultaty. Te zmiany, które Paweł określił jako nawyki, zostały usystematyzowane i zastosowane w zależności od etapu procesu sprzedaży, na którym są najbardziej efektywne. Autor wdrażał je nie tylko w swoich działaniach, ale także podczas szkoleń, co obejmowało bezpośrednią współpracę z handlowcami w terenie. Porady i zadania dostępne w jego książce są wynikiem przetestowanych i sprawdzonych technik, które dowodzą, że zmiana subtelnych nawyków w sprzedaży może prowadzić do wielkich sukcesów w handlu.
