Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Spiskowcy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W 1913 roku, na terenach monarchii austro-węgierskiej, w małej miejscowości w Galicji, hrabia Wiladowski sprawuje swoje władcze rządy. W regionie narasta niepokój, a rewolucyjne nastroje stają się coraz bardziej odczuwalne, budząc w hrabim poczucie zagrożenia. Obawiając się o swoje bezpieczeństwo, angażuje szpiega Jakuba Tauska. Czy zagrożeniem dla hrabiego jest przybywający do miasta charyzmatyczny rabin, podróżujący z grupą oddanych wyznawców, którzy widzą w nim mesjasza? A może Hans Rotenburg, syn bogatego żydowskiego przedsiębiorcy, który przyłącza się do rewolucjonistów inspirowanych bolszewizmem, planuje zamach?
Debiutancka powieść Michaela André Bernsteina zabiera czytelników do świata, który zniknął wraz z początkiem pierwszej wojny światowej. To czas parad wojskowych, intelektualnych dyskusji w kawiarniach, działalności tajnej policji i dekadenckich nastrojów. Bazując na swojej bogatej wyobraźni, intuicji i wiedzy, Bernstein tworzy historię, która głęboko analizuje historyczne tło upadku monarchii habsburskiej oraz narastającą radykalizację żydowskich środowisk tuż przed wojną. Książka ta, napisana z mistrzowską precyzją, w pełni oddaje ducha tamtej epoki.
Michael André Bernstein, urodzony w 1947 roku w Austrii, jest poetą, krytykiem literackim i wykładowcą na Uniwersytecie w Berkeley. Współpracuje z magazynami takimi jak "The Times Literary Supplement", "Los Angeles Times Book Review" oraz "The New Republic". Jego pierwsza powieść "Spiskowcy" została wydana w 2004 roku, a w jego dorobku znajdują się również publikacje dotyczące teorii literatury, takie jak "Bitter Carnival: Ressentiment and the Abject Hero" (1992), "Foregone Conclusions: Against Apocalyptic History" (1994) oraz "Five Portraits: Modernity and the Imagination in Twentieth-century German Writing" (2000).
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W 1913 roku, na terenach monarchii austro-węgierskiej, w małej miejscowości w Galicji, hrabia Wiladowski sprawuje swoje władcze rządy. W regionie narasta niepokój, a rewolucyjne nastroje stają się coraz bardziej odczuwalne, budząc w hrabim poczucie zagrożenia. Obawiając się o swoje bezpieczeństwo, angażuje szpiega Jakuba Tauska. Czy zagrożeniem dla hrabiego jest przybywający do miasta charyzmatyczny rabin, podróżujący z grupą oddanych wyznawców, którzy widzą w nim mesjasza? A może Hans Rotenburg, syn bogatego żydowskiego przedsiębiorcy, który przyłącza się do rewolucjonistów inspirowanych bolszewizmem, planuje zamach?
Debiutancka powieść Michaela André Bernsteina zabiera czytelników do świata, który zniknął wraz z początkiem pierwszej wojny światowej. To czas parad wojskowych, intelektualnych dyskusji w kawiarniach, działalności tajnej policji i dekadenckich nastrojów. Bazując na swojej bogatej wyobraźni, intuicji i wiedzy, Bernstein tworzy historię, która głęboko analizuje historyczne tło upadku monarchii habsburskiej oraz narastającą radykalizację żydowskich środowisk tuż przed wojną. Książka ta, napisana z mistrzowską precyzją, w pełni oddaje ducha tamtej epoki.
Michael André Bernstein, urodzony w 1947 roku w Austrii, jest poetą, krytykiem literackim i wykładowcą na Uniwersytecie w Berkeley. Współpracuje z magazynami takimi jak "The Times Literary Supplement", "Los Angeles Times Book Review" oraz "The New Republic". Jego pierwsza powieść "Spiskowcy" została wydana w 2004 roku, a w jego dorobku znajdują się również publikacje dotyczące teorii literatury, takie jak "Bitter Carnival: Ressentiment and the Abject Hero" (1992), "Foregone Conclusions: Against Apocalyptic History" (1994) oraz "Five Portraits: Modernity and the Imagination in Twentieth-century German Writing" (2000).
