Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Socjoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą cz.6
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Szósta część serii "Socjoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą" przedstawia różnorodne programy zajęć socjoterapeutycznych skierowane do odbiorców z problemami w zachowaniu oraz funkcjonowaniu emocjonalnym. Te starannie opracowane programy pomagają w radzeniu sobie z trudnościami, jakie mogą wystąpić w różnych aspektach życia dzieci i młodzieży.
Jednym z kluczowych tematów poruszanych w tych programach jest umiejętność budowania relacji, szczególnie u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Kolejny istotny problem to rozwój adekwatnego poczucia własnej wartości, które bywa zaburzone przez brak zaufania w kontaktach z innymi, w tym z rówieśnikami, co często obserwuje się u dzieci w wieku 8-10 lat. Ponadto, programy te zwracają uwagę na wyzwania, z jakimi mierzą się dzieci z klas VII szkoły podstawowej w funkcjonowaniu w grupie rówieśniczej. Problemy te często nasilają się w wyniku izolacji społecznej spowodowanej pandemią COVID-19.
Wszystkie te zagadnienia są omówione w kontekście praktycznym, co umożliwia skuteczne wsparcie dzieci w pokonywaniu tych trudności i wspieranie ich w codziennym życiu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Szósta część serii "Socjoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą" przedstawia różnorodne programy zajęć socjoterapeutycznych skierowane do odbiorców z problemami w zachowaniu oraz funkcjonowaniu emocjonalnym. Te starannie opracowane programy pomagają w radzeniu sobie z trudnościami, jakie mogą wystąpić w różnych aspektach życia dzieci i młodzieży.
Jednym z kluczowych tematów poruszanych w tych programach jest umiejętność budowania relacji, szczególnie u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Kolejny istotny problem to rozwój adekwatnego poczucia własnej wartości, które bywa zaburzone przez brak zaufania w kontaktach z innymi, w tym z rówieśnikami, co często obserwuje się u dzieci w wieku 8-10 lat. Ponadto, programy te zwracają uwagę na wyzwania, z jakimi mierzą się dzieci z klas VII szkoły podstawowej w funkcjonowaniu w grupie rówieśniczej. Problemy te często nasilają się w wyniku izolacji społecznej spowodowanej pandemią COVID-19.
Wszystkie te zagadnienia są omówione w kontekście praktycznym, co umożliwia skuteczne wsparcie dzieci w pokonywaniu tych trudności i wspieranie ich w codziennym życiu.
