Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Socjologia edukacji. Podręcznik akademicki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszym świecie edukacja zyskuje coraz większe znaczenie, co przyciąga uwagę socjologów i prowadzi do rozwoju socjologii edukacji jako istotnej subdyscypliny. Przygotowany podręcznik oferuje wgląd w główne zagadnienia związane z badaniami i studiami nad socjologią edukacji. Autor szczegółowo przedstawia tę dziedzinę wiedzy, analizując wpływ kluczowych procesów społecznych, takich jak stratyfikacja, zmiana społeczna, czy socjalizacja na edukację. W książce znajdziemy także omówienie roli edukacyjnej różnych instytucji, w tym rodziny, szkoły oraz miejsc pracy, oraz ich wpływu na jednostkę i społeczeństwo.
Podręcznik bada również współczesne napięcia między indywidualizmem a wspólnotowością, konfliktami wartości oraz rosnącymi nierównościami. Zawiera dyskusje o społecznej reprodukcji oraz emancypacji jednostek i grup, a także o kształtowaniu tożsamości, co stanowi jedno z kluczowych wyzwań obecnych czasów. Dopełniają go obszerna bibliografia, słownik istotnych terminów, a także problemy do przemyślenia i dyskusji, co czyni go przydatnym zarówno dla studentów, jak i osób zainteresowanych socjologią edukacji.
Seria „Pedagogika Nauce i Praktyce” to kolekcja autorskich podręczników akademickich, wzbogacających polską literaturę pedagogiczną o nowe podejścia i impulsy. Każdy z autorów łączy w swoim dziele elementy teraźniejszości z wizją przyszłości, dostarczając czytelnikom zarówno solidnej wiedzy, jak i przestrzeni do refleksji nad dalszymi badaniami. Jak podkreśla prof. dr hab. Bogusław Śliwerski, celem jest nie tylko miła lektura, ale także zachęta do wspólnej debaty, która może przyczynić się do doskonalenia własnej twórczości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszym świecie edukacja zyskuje coraz większe znaczenie, co przyciąga uwagę socjologów i prowadzi do rozwoju socjologii edukacji jako istotnej subdyscypliny. Przygotowany podręcznik oferuje wgląd w główne zagadnienia związane z badaniami i studiami nad socjologią edukacji. Autor szczegółowo przedstawia tę dziedzinę wiedzy, analizując wpływ kluczowych procesów społecznych, takich jak stratyfikacja, zmiana społeczna, czy socjalizacja na edukację. W książce znajdziemy także omówienie roli edukacyjnej różnych instytucji, w tym rodziny, szkoły oraz miejsc pracy, oraz ich wpływu na jednostkę i społeczeństwo.
Podręcznik bada również współczesne napięcia między indywidualizmem a wspólnotowością, konfliktami wartości oraz rosnącymi nierównościami. Zawiera dyskusje o społecznej reprodukcji oraz emancypacji jednostek i grup, a także o kształtowaniu tożsamości, co stanowi jedno z kluczowych wyzwań obecnych czasów. Dopełniają go obszerna bibliografia, słownik istotnych terminów, a także problemy do przemyślenia i dyskusji, co czyni go przydatnym zarówno dla studentów, jak i osób zainteresowanych socjologią edukacji.
Seria „Pedagogika Nauce i Praktyce” to kolekcja autorskich podręczników akademickich, wzbogacających polską literaturę pedagogiczną o nowe podejścia i impulsy. Każdy z autorów łączy w swoim dziele elementy teraźniejszości z wizją przyszłości, dostarczając czytelnikom zarówno solidnej wiedzy, jak i przestrzeni do refleksji nad dalszymi badaniami. Jak podkreśla prof. dr hab. Bogusław Śliwerski, celem jest nie tylko miła lektura, ale także zachęta do wspólnej debaty, która może przyczynić się do doskonalenia własnej twórczości.
