Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
#Sława
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka zabiera czytelników w fascynującą podróż przez różne etapy rozwoju jednego z najbardziej pożądanych stanów ludzkiej egzystencji – sławy. Analizuje jej magię, wpływ oraz konsekwencje, zarówno teraz, jak i w przeszłości. Opowiada o gwiazdach i ikonach, które wpłynęły na nasze postrzeganie świata, a także o narzędziach i mediach, które pomagają w zdobywaniu uznania. Omawia przyciągającą siłę nieśmiertelności i wiecznej miłości fanów oraz realny wpływ, jaki mają znane osoby na nasz styl życia i sposób myślenia.
Autor zadaje intrygujące pytania dotyczące postaci takich jak królowa Wiktoria, Jackie Kennedy, księżna Diana oraz współczesne blogerki modowe. Rozważa, czy manipulacja wizerunkiem to nowy wynalazek, oraz czy skandale i zbrodnie mogą kształtować kariery. Zastanawia się, czy celebryci to wyłącznie chodzące reklamy, czy mogą być nośnikami istotnych idei. Porusza także temat tego, jak polski show-biznes wpisuje się w globalny kontekst i co tak naprawdę oznacza bycie celebrytą.
Książka jest efektem ponad 20-letniego doświadczenia autorki w tej dziedzinie, oferując szczere i oparte na faktach spojrzenie na życie medialnych osobistości, ich sukcesy i porażki. Czytelnik otrzyma w niej wskazówki dotyczące przyszłości i refleksję nad tym, co jest istotne w erze cyfrowych mediów, jak zachować zdrowy dystans do wirtualnego świata oraz jak nie dać się zwieść iluzji, którą tworzą liczby polubień i obserwujących. Wszystko to, by lepiej zrozumieć współczesne dążenia i ambicje w świecie budowanym przez nas samych w przestrzeni społecznościowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka zabiera czytelników w fascynującą podróż przez różne etapy rozwoju jednego z najbardziej pożądanych stanów ludzkiej egzystencji – sławy. Analizuje jej magię, wpływ oraz konsekwencje, zarówno teraz, jak i w przeszłości. Opowiada o gwiazdach i ikonach, które wpłynęły na nasze postrzeganie świata, a także o narzędziach i mediach, które pomagają w zdobywaniu uznania. Omawia przyciągającą siłę nieśmiertelności i wiecznej miłości fanów oraz realny wpływ, jaki mają znane osoby na nasz styl życia i sposób myślenia.
Autor zadaje intrygujące pytania dotyczące postaci takich jak królowa Wiktoria, Jackie Kennedy, księżna Diana oraz współczesne blogerki modowe. Rozważa, czy manipulacja wizerunkiem to nowy wynalazek, oraz czy skandale i zbrodnie mogą kształtować kariery. Zastanawia się, czy celebryci to wyłącznie chodzące reklamy, czy mogą być nośnikami istotnych idei. Porusza także temat tego, jak polski show-biznes wpisuje się w globalny kontekst i co tak naprawdę oznacza bycie celebrytą.
Książka jest efektem ponad 20-letniego doświadczenia autorki w tej dziedzinie, oferując szczere i oparte na faktach spojrzenie na życie medialnych osobistości, ich sukcesy i porażki. Czytelnik otrzyma w niej wskazówki dotyczące przyszłości i refleksję nad tym, co jest istotne w erze cyfrowych mediów, jak zachować zdrowy dystans do wirtualnego świata oraz jak nie dać się zwieść iluzji, którą tworzą liczby polubień i obserwujących. Wszystko to, by lepiej zrozumieć współczesne dążenia i ambicje w świecie budowanym przez nas samych w przestrzeni społecznościowej.
