Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Skuteczna reklama. Jak reklamować żeby sprzedać
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przewodnik po skutecznej reklamie to niezwykle przydatne źródło wiedzy dla każdego, kto interesuje się marketingiem. Przeznaczony dla przedsiębiorców oraz praktyków biznesu, którzy pragną zaznajomić się z podstawowymi zasadami tej dziedziny, przewodnik daje odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące reklamy. Odkrywasz, jakie cele można osiągnąć dzięki reklamie oraz jak precyzyjnie określić grupę docelową. Publikacja pomaga również w wyborze odpowiedniego medium reklamowego, niezależnie czy jest to Internet, outdoor, prasa, telewizja czy radio.
Dodatkowo, przewodnik dostarcza cennych informacji na temat przygotowywania skutecznych kampanii, które efektywnie promują produkty i usługi. Zwraca uwagę na błędy, które mogą zniweczyć wysiłki reklamowe i zaszkodzić firmie. Co więcej, dostarcza przykładów najzabawniejszych wpadek, jakie zdarzały się reklamodawcom, co stanowi doskonałą lekcję i przestrogę dla przyszłych kampanii. Dzięki przystępnemu językowi i wyważonej strukturze, książka stanowi nieocenione wsparcie dla każdego, kto chce zgłębić tajniki skutecznej reklamy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przewodnik po skutecznej reklamie to niezwykle przydatne źródło wiedzy dla każdego, kto interesuje się marketingiem. Przeznaczony dla przedsiębiorców oraz praktyków biznesu, którzy pragną zaznajomić się z podstawowymi zasadami tej dziedziny, przewodnik daje odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące reklamy. Odkrywasz, jakie cele można osiągnąć dzięki reklamie oraz jak precyzyjnie określić grupę docelową. Publikacja pomaga również w wyborze odpowiedniego medium reklamowego, niezależnie czy jest to Internet, outdoor, prasa, telewizja czy radio.
Dodatkowo, przewodnik dostarcza cennych informacji na temat przygotowywania skutecznych kampanii, które efektywnie promują produkty i usługi. Zwraca uwagę na błędy, które mogą zniweczyć wysiłki reklamowe i zaszkodzić firmie. Co więcej, dostarcza przykładów najzabawniejszych wpadek, jakie zdarzały się reklamodawcom, co stanowi doskonałą lekcję i przestrogę dla przyszłych kampanii. Dzięki przystępnemu językowi i wyważonej strukturze, książka stanowi nieocenione wsparcie dla każdego, kto chce zgłębić tajniki skutecznej reklamy.
