Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Siła różnic w zespole. Jak indywidualnie potrzeby i motywacje przekuć na wartość i wspólny cel
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak współcześni pracownicy w Polsce mogą odnaleźć się w zmieniającym się środowisku zawodowym? Jakie są różnice i podobieństwa między płciami w kontekście pracy? Czy można zbudować konstruktywną relację między menedżerem a pracownikiem, która przyniesie realne korzyści firmie? Anna Sarnacka-Smith analizuje te kwestie, badając, co wpływa na efektywność zespołów oraz jakie czynniki mogą prowadzić do frustracji i wypalenia zawodowego.
Ta książka nie jest jednostronnym manifestem, lecz próbą znalezienia sposobu na porozumienie między pracownikami a pracodawcami. Bazując na badaniach wśród polskich pracowników, publikacja skupia się na kluczowych elementach mających wpływ na satysfakcję zawodową i osobistą. Praca stanowi istotny składnik szczęścia dla 46,5% uczestników badań. Dzięki zgromadzonym danym, autorka kwestionuje mity dotyczące budowania zespołów i porusza trudne tematy, takie jak różnice wynagrodzeń i przemoc w miejscu pracy, istotne dla stworzenia skutecznego środowiska zawodowego.
Sarnacka-Smith, opierając się na swoim doświadczeniu jako coach i konsultant HR, oferuje trzynaście kluczy do budowy zrozumienia i zaangażowania w zespole. Zwraca uwagę na wpływ płci i osobowości na współpracę i wskazuje, jak można je wykorzystać do realizacji wspólnych celów. Jej główna teza brzmi: porozumienie jest źródłem siły.
Anna Sarnacka-Smith, jako doświadczony konsultant HR, wspiera liderów w skutecznym doborze pracowników oraz tworzeniu warunków sprzyjających wykorzystaniu ich potencjału. Wprowadziła do Polski narzędzia DISC D3 i 360 Indicator, napisała książkę „Everest lidera” i prowadzi blog disc.com.pl. Obecnie mieszka w USA, skąd zdalnie kieruje zespołem EFFECTIVENESS.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak współcześni pracownicy w Polsce mogą odnaleźć się w zmieniającym się środowisku zawodowym? Jakie są różnice i podobieństwa między płciami w kontekście pracy? Czy można zbudować konstruktywną relację między menedżerem a pracownikiem, która przyniesie realne korzyści firmie? Anna Sarnacka-Smith analizuje te kwestie, badając, co wpływa na efektywność zespołów oraz jakie czynniki mogą prowadzić do frustracji i wypalenia zawodowego.
Ta książka nie jest jednostronnym manifestem, lecz próbą znalezienia sposobu na porozumienie między pracownikami a pracodawcami. Bazując na badaniach wśród polskich pracowników, publikacja skupia się na kluczowych elementach mających wpływ na satysfakcję zawodową i osobistą. Praca stanowi istotny składnik szczęścia dla 46,5% uczestników badań. Dzięki zgromadzonym danym, autorka kwestionuje mity dotyczące budowania zespołów i porusza trudne tematy, takie jak różnice wynagrodzeń i przemoc w miejscu pracy, istotne dla stworzenia skutecznego środowiska zawodowego.
Sarnacka-Smith, opierając się na swoim doświadczeniu jako coach i konsultant HR, oferuje trzynaście kluczy do budowy zrozumienia i zaangażowania w zespole. Zwraca uwagę na wpływ płci i osobowości na współpracę i wskazuje, jak można je wykorzystać do realizacji wspólnych celów. Jej główna teza brzmi: porozumienie jest źródłem siły.
Anna Sarnacka-Smith, jako doświadczony konsultant HR, wspiera liderów w skutecznym doborze pracowników oraz tworzeniu warunków sprzyjających wykorzystaniu ich potencjału. Wprowadziła do Polski narzędzia DISC D3 i 360 Indicator, napisała książkę „Everest lidera” i prowadzi blog disc.com.pl. Obecnie mieszka w USA, skąd zdalnie kieruje zespołem EFFECTIVENESS.
