Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sensotwórczość. 7 sposobów tworzenia wartości w zespole i w organizacji
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Sensemaking" to książka, która wnosi nową jakość w obszarze doskonalenia funkcjonowania jednostek, zespołów oraz całych organizacji. Publikacja jest skierowana do liderów i członków współczesnych firm, oferując praktyczne wsparcie w rozwiązywaniu najczęstszych problemów. Autorzy, dr Joanna Heidtman i Piotr Piasecki, specjaliści z zakresu biznesu, skupiają się na analizie siedmiu kluczowych obszarów, które budują fundament sukcesu nowoczesnych organizacji, jednocześnie stanowiąc źródło ich największych wyzwań. Książka wykorzystuje wieloletnie doświadczenie praktyczne autorów, którzy dzielą się metodami zwiększania efektywności, przewagi nad konkurencją oraz realnego zaangażowania pracowników wiedzy.
"Sensotwórczość" to więcej niż teoria – to praktyczny sposób nadawania sensu działaniom jednostek i organizacji. W erze pracowników wiedzy, którzy nie chcą być częścią korporacji wyglądających jak nowoczesne obozy pracy, ważne jest, aby każdy mógł przyjrzeć się swoim praktykom przez pryzmat sensu i wartości. Książka zachęca do refleksji nad tym, jak zwiększyć zgodność w działaniach, komunikacji i celach, by finalnie tworzyć wartości dla klientów, pracowników, akcjonariuszy oraz społeczeństwa.
Publikacja jest skonstruowana w sposób umożliwiający bezpośrednie odniesienie do codziennego życia zawodowego czy prywatnego. Dzięki temu czytelnik zyskuje możliwość systematycznej refleksji nad własnymi i cudzymi działaniami. Każdy rozdział zawiera zestaw problemów do przemyślenia, praktyczne wskazówki i elementy do zastosowania, które można wykorzystać w rzeczywistości biznesowej.
Joanna Heidtman, będąca psychologiem i socjologiem, zdobywała doświadczenie w instytucjach takich jak University of South Carolina i Cornell University. Jest współzarządzającą w Heidtman & Piasecki (Businessdoctors) oraz założycielką Fundacji na rzecz Kapitału Intelektualnego. Realizuje projekty w zakresie diagnostyki kultury organizacyjnej i rozwoju przywództwa. Publikowała m.in. w „Harvard Business Review Polska” i współpracuje z TVN. Jej pasje to podróże po Azji i fotografia socjologiczna.
Piotr Piasecki, menedżer i konsultant, specjalizuje się w zmianach organizacyjnych i strategiach rozwoju. Jest aktywnym promotorem Lifelong Learning i Kapitału Intelektualnego. Jego zainteresowania obejmują przyrodę, życie rodzinne i fotografię podróżniczą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Sensemaking" to książka, która wnosi nową jakość w obszarze doskonalenia funkcjonowania jednostek, zespołów oraz całych organizacji. Publikacja jest skierowana do liderów i członków współczesnych firm, oferując praktyczne wsparcie w rozwiązywaniu najczęstszych problemów. Autorzy, dr Joanna Heidtman i Piotr Piasecki, specjaliści z zakresu biznesu, skupiają się na analizie siedmiu kluczowych obszarów, które budują fundament sukcesu nowoczesnych organizacji, jednocześnie stanowiąc źródło ich największych wyzwań. Książka wykorzystuje wieloletnie doświadczenie praktyczne autorów, którzy dzielą się metodami zwiększania efektywności, przewagi nad konkurencją oraz realnego zaangażowania pracowników wiedzy.
"Sensotwórczość" to więcej niż teoria – to praktyczny sposób nadawania sensu działaniom jednostek i organizacji. W erze pracowników wiedzy, którzy nie chcą być częścią korporacji wyglądających jak nowoczesne obozy pracy, ważne jest, aby każdy mógł przyjrzeć się swoim praktykom przez pryzmat sensu i wartości. Książka zachęca do refleksji nad tym, jak zwiększyć zgodność w działaniach, komunikacji i celach, by finalnie tworzyć wartości dla klientów, pracowników, akcjonariuszy oraz społeczeństwa.
Publikacja jest skonstruowana w sposób umożliwiający bezpośrednie odniesienie do codziennego życia zawodowego czy prywatnego. Dzięki temu czytelnik zyskuje możliwość systematycznej refleksji nad własnymi i cudzymi działaniami. Każdy rozdział zawiera zestaw problemów do przemyślenia, praktyczne wskazówki i elementy do zastosowania, które można wykorzystać w rzeczywistości biznesowej.
Joanna Heidtman, będąca psychologiem i socjologiem, zdobywała doświadczenie w instytucjach takich jak University of South Carolina i Cornell University. Jest współzarządzającą w Heidtman & Piasecki (Businessdoctors) oraz założycielką Fundacji na rzecz Kapitału Intelektualnego. Realizuje projekty w zakresie diagnostyki kultury organizacyjnej i rozwoju przywództwa. Publikowała m.in. w „Harvard Business Review Polska” i współpracuje z TVN. Jej pasje to podróże po Azji i fotografia socjologiczna.
Piotr Piasecki, menedżer i konsultant, specjalizuje się w zmianach organizacyjnych i strategiach rozwoju. Jest aktywnym promotorem Lifelong Learning i Kapitału Intelektualnego. Jego zainteresowania obejmują przyrodę, życie rodzinne i fotografię podróżniczą.