Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Self-Reg w edukacji. Przewodnik dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Stuart Shanker i Susan Hopkins, uznawani specjaliści w dziedzinach edukacji i psychologii, przedstawiają praktyczne strategie oraz narzędzia wspierające rozwój samoregulacji u uczniów bez względu na wiek. Autorzy przystępnie wyjaśniają znaczenie samoregulacji w procesie nauczania oraz proponują konkretne rady dotyczące aranżacji sal lekcyjnych, planowania zajęć i organizacji materiałów edukacyjnych w sposób sprzyjający samodzielnemu rozwojowi uczniów.
Książka zawiera szczegółowe omówienie technik i metod wspomagających uczniów w rozwijaniu zdolności takich jak świadomość emocjonalna, umiejętność zarządzania stresem, koncentracja czy rozwiązywanie konfliktów. Każdy rozdział obfituje w praktyczne przykłady oraz ćwiczenia, które można wdrożyć w codziennej pracy z dziećmi.
Dla nauczycieli książka ta stanowi cenną inspirację do tworzenia środowiska edukacyjnego, które wspiera rozwój intelektualny i emocjonalny. Dzięki niej pedagodzy zyskują niezbędne narzędzia do wspierania młodych ludzi w rozwijaniu umiejętności kluczowych dla sukcesu szkolnego i życiowego.
Stuart Shanker, profesor Uniwersytetu York w Toronto oraz autor uznanej książki „SELF-REG”, poprzez swoją pracę promuje podejście wspierające dzieci w samoregulacji, co pozwala na poprawę ich zachowań i wyników edukacyjnych. W swojej metodzie, wdrażanej między innymi przez The MEHRIT Centre, stawia na identyfikację emocji i zarządzanie nimi, co jest kluczowe dla osiągnięcia równowagi emocjonalnej.
Susan Hopkins, jako dyrektor wykonawcza The MEHRIT Centre i doświadczona edukatorka, aktywnie wspiera rozwój programu Self-Reg i prowadzi działania edukacyjne na terenie Kanady. Jej praca koncentruje się na potencjale każdego ucznia i stawia dobro nauczycieli na pierwszym planie, przyczyniając się do tworzenia skutecznych kursów online Self-Reg.
Warto także sięgnąć po inne publikacje autora, takie jak „SELF-REG” oraz „Samoregulacja w szkole. SELF-REG. Spokój, koncentracja, nauka”. Cytat z jednego z fragmentów podkreśla indywidualność każdego dziecka i konieczność ciągłego badania przyczyn ich reakcji, co pozwala nauczycielom dopasować metody pracy, by wspierać skupienie i zaangażowanie uczniów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Stuart Shanker i Susan Hopkins, uznawani specjaliści w dziedzinach edukacji i psychologii, przedstawiają praktyczne strategie oraz narzędzia wspierające rozwój samoregulacji u uczniów bez względu na wiek. Autorzy przystępnie wyjaśniają znaczenie samoregulacji w procesie nauczania oraz proponują konkretne rady dotyczące aranżacji sal lekcyjnych, planowania zajęć i organizacji materiałów edukacyjnych w sposób sprzyjający samodzielnemu rozwojowi uczniów.
Książka zawiera szczegółowe omówienie technik i metod wspomagających uczniów w rozwijaniu zdolności takich jak świadomość emocjonalna, umiejętność zarządzania stresem, koncentracja czy rozwiązywanie konfliktów. Każdy rozdział obfituje w praktyczne przykłady oraz ćwiczenia, które można wdrożyć w codziennej pracy z dziećmi.
Dla nauczycieli książka ta stanowi cenną inspirację do tworzenia środowiska edukacyjnego, które wspiera rozwój intelektualny i emocjonalny. Dzięki niej pedagodzy zyskują niezbędne narzędzia do wspierania młodych ludzi w rozwijaniu umiejętności kluczowych dla sukcesu szkolnego i życiowego.
Stuart Shanker, profesor Uniwersytetu York w Toronto oraz autor uznanej książki „SELF-REG”, poprzez swoją pracę promuje podejście wspierające dzieci w samoregulacji, co pozwala na poprawę ich zachowań i wyników edukacyjnych. W swojej metodzie, wdrażanej między innymi przez The MEHRIT Centre, stawia na identyfikację emocji i zarządzanie nimi, co jest kluczowe dla osiągnięcia równowagi emocjonalnej.
Susan Hopkins, jako dyrektor wykonawcza The MEHRIT Centre i doświadczona edukatorka, aktywnie wspiera rozwój programu Self-Reg i prowadzi działania edukacyjne na terenie Kanady. Jej praca koncentruje się na potencjale każdego ucznia i stawia dobro nauczycieli na pierwszym planie, przyczyniając się do tworzenia skutecznych kursów online Self-Reg.
Warto także sięgnąć po inne publikacje autora, takie jak „SELF-REG” oraz „Samoregulacja w szkole. SELF-REG. Spokój, koncentracja, nauka”. Cytat z jednego z fragmentów podkreśla indywidualność każdego dziecka i konieczność ciągłego badania przyczyn ich reakcji, co pozwala nauczycielom dopasować metody pracy, by wspierać skupienie i zaangażowanie uczniów.
