Książka - Samo Sedno - Jak kreować marki, które pokocha ...?

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Samo Sedno - Jak kreować marki, które pokocha ...?

Samo Sedno - Jak kreować marki, które pokocha ...?

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Pokolenie Y, często nazywane również pokoleniem Milenium, to grupa osób urodzonych między 1980 a 1996 rokiem. Stanowi jedno z kluczowych gron konsumentów, które przyciąga nieustanną uwagę specjalistów od marketingu na całym świecie. Książka ta jest wynikiem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniem konsumentów tej właśnie generacji. W 2011 roku została wyróżniona przez Expert Marketeer jako najlepsza książka marketingowa, a rok później podobną nagrodę przyznała jej The American Marketing Association Foundation. Docenienie to wynikało z nowatorskiego podejścia oraz istotnego wpływu na współczesne strategie marketingowe. Jest to pozycja, którą powinni przeczytać wszyscy zaangażowani w branding, komunikację czy szeroko rozumiany marketing. Także osoby pragnące zrozumieć, jaki wpływ pokolenie Y wywiera na zmieniający się świat, znajdą tu cenne informacje.

Autorzy przedstawiają w niej unikalny model CRUSH, który definiuje pięć kluczowych czynników wpływających na odbiór marki przez tę generację. Skuteczność modelu została udokumentowana poprzez badania i rozmowy z liderami takimi jak H&M, Nike oraz Coca-Cola. Książka pozwala zgłębić, dlaczego te elementy są tak ważne dla pokolenia Y i jak można je zastosować, aby stworzyć odnoszącą sukcesy markę, która zdobędzie uznanie tej grupy konsumentów.

Co sprawia, że warto przeczytać tę książkę? Przede wszystkim, oferuje ona pierwszą tak kompleksową analizę pokolenia Y, opartą na międzynarodowych badaniach obejmujących tysiące respondentów. Zawiera praktyczne wskazówki, jak skutecznie komunikować się z tą grupą docelową, oraz liczne przykłady z życia wzięte, na przykład dotyczące takich marek jak Jack & Jones, H&M, Nike, Levi’s czy Coca-Cola. Dodatkowo, przedstawiono w niej koncepcję DNA marki, analizę konkurencyjności, markery somatyczne, memy, a także wiele innych ważnych zagadnień.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Pokolenie Y, często nazywane również pokoleniem Milenium, to grupa osób urodzonych między 1980 a 1996 rokiem. Stanowi jedno z kluczowych gron konsumentów, które przyciąga nieustanną uwagę specjalistów od marketingu na całym świecie. Książka ta jest wynikiem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniem konsumentów tej właśnie generacji. W 2011 roku została wyróżniona przez Expert Marketeer jako najlepsza książka marketingowa, a rok później podobną nagrodę przyznała jej The American Marketing Association Foundation. Docenienie to wynikało z nowatorskiego podejścia oraz istotnego wpływu na współczesne strategie marketingowe. Jest to pozycja, którą powinni przeczytać wszyscy zaangażowani w branding, komunikację czy szeroko rozumiany marketing. Także osoby pragnące zrozumieć, jaki wpływ pokolenie Y wywiera na zmieniający się świat, znajdą tu cenne informacje.

Autorzy przedstawiają w niej unikalny model CRUSH, który definiuje pięć kluczowych czynników wpływających na odbiór marki przez tę generację. Skuteczność modelu została udokumentowana poprzez badania i rozmowy z liderami takimi jak H&M, Nike oraz Coca-Cola. Książka pozwala zgłębić, dlaczego te elementy są tak ważne dla pokolenia Y i jak można je zastosować, aby stworzyć odnoszącą sukcesy markę, która zdobędzie uznanie tej grupy konsumentów.

Co sprawia, że warto przeczytać tę książkę? Przede wszystkim, oferuje ona pierwszą tak kompleksową analizę pokolenia Y, opartą na międzynarodowych badaniach obejmujących tysiące respondentów. Zawiera praktyczne wskazówki, jak skutecznie komunikować się z tą grupą docelową, oraz liczne przykłady z życia wzięte, na przykład dotyczące takich marek jak Jack & Jones, H&M, Nike, Levi’s czy Coca-Cola. Dodatkowo, przedstawiono w niej koncepcję DNA marki, analizę konkurencyjności, markery somatyczne, memy, a także wiele innych ważnych zagadnień.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 232
Rok wydania: 2012
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788377881668
Wydawnictwo:

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info