Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Rynek i katedra. Polskie spory o media publiczne
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Od 1989 roku, kiedy w Polsce nastąpiły zmiany polityczne, media publiczne stały się przedmiotem licznych sporów. Juliusz Braun, korzystając z bogatej literatury oraz własnych doświadczeń zdobytych w trakcie pracy w branży medialnej, a także analizując historię radia i telewizji w Polsce oraz rozwój modelu mediów publicznych w Europie i USA, podjął próbę uporządkowania wiedzy na temat wyzwań stojących przed publiczną radiofonią i telewizją. Książka koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak: formalne gwarancje i rzeczywisty poziom niezależności mediów publicznych od władz administracyjnych i politycznych, rola organów regulacyjnych, w tym Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, oraz przyczyny i skutki przyjęcia przez polskie media publiczne formy spółek Skarbu Państwa. Autor rozważa również kwestie niezależnych źródeł finansowania, znaczenia abonamentu i innych opłat publicznych, a także zakresu finansowania komercyjnego. Omawia definicję, praktyczne rozumienie i sposoby egzekwowania obowiązków związanych z realizacją misji publicznej. W końcowej części, krytycznie oceniając aktualną sytuację polskich mediów publicznych, Braun przedstawia potencjalne scenariusze transformacji Telewizji Polskiej i Polskiego Radia. Dzięki unikalnym doświadczeniom zdobytym jako uczestnik procesów legislacyjnych, regulator oraz zarządzający, Juliusz Braun oferuje cenne spojrzenie na problematykę mediów publicznych, które zmagają się z kryzysem. Książka ta wzbogaca debatę na temat przyszłości mediów służących całemu społeczeństwu, oferując szeroką perspektywę historyczną i międzynarodową. Publikacja ta może zainteresować medioznawców, ekspertów prawnych i ekonomicznych, studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, polityków oraz wszystkich, którzy interesują się mediami publicznymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Od 1989 roku, kiedy w Polsce nastąpiły zmiany polityczne, media publiczne stały się przedmiotem licznych sporów. Juliusz Braun, korzystając z bogatej literatury oraz własnych doświadczeń zdobytych w trakcie pracy w branży medialnej, a także analizując historię radia i telewizji w Polsce oraz rozwój modelu mediów publicznych w Europie i USA, podjął próbę uporządkowania wiedzy na temat wyzwań stojących przed publiczną radiofonią i telewizją. Książka koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak: formalne gwarancje i rzeczywisty poziom niezależności mediów publicznych od władz administracyjnych i politycznych, rola organów regulacyjnych, w tym Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, oraz przyczyny i skutki przyjęcia przez polskie media publiczne formy spółek Skarbu Państwa. Autor rozważa również kwestie niezależnych źródeł finansowania, znaczenia abonamentu i innych opłat publicznych, a także zakresu finansowania komercyjnego. Omawia definicję, praktyczne rozumienie i sposoby egzekwowania obowiązków związanych z realizacją misji publicznej. W końcowej części, krytycznie oceniając aktualną sytuację polskich mediów publicznych, Braun przedstawia potencjalne scenariusze transformacji Telewizji Polskiej i Polskiego Radia. Dzięki unikalnym doświadczeniom zdobytym jako uczestnik procesów legislacyjnych, regulator oraz zarządzający, Juliusz Braun oferuje cenne spojrzenie na problematykę mediów publicznych, które zmagają się z kryzysem. Książka ta wzbogaca debatę na temat przyszłości mediów służących całemu społeczeństwu, oferując szeroką perspektywę historyczną i międzynarodową. Publikacja ta może zainteresować medioznawców, ekspertów prawnych i ekonomicznych, studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, polityków oraz wszystkich, którzy interesują się mediami publicznymi.