Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rozwijanie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich. Wybrane praktyki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przedstawiamy Państwu książkę, która skupia się na kluczowych aspektach doskonalenia kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich. Publikacja ta stanowi cenny zasób dla osób dążących do podniesienia jakości nauczania na uczelniach wyższych. Często, w licznych analizach dotyczących jakości edukacji, główny aktor tego procesu – nauczyciel akademicki – jest niedoceniany. Jednak to właśnie jego rola, realizowana zarówno w laboratorium, bibliotece, jak i przy stole seminaryjnym, jest fundamentem edukacji uniwersyteckiej. Tego rodzaju praca nie tylko popularyzuje wyniki badań, ale także rozwija krytyczne myślenie studentów i ich pasję do nauki. Działania dydaktyczne są równie wymagające jak badania naukowe; sama znajomość teorii i metodologii nie wystarcza do skutecznego nauczania coraz bardziej różnorodnych grup studentów. Kluczowe jest zatem, aby nauczyciele akademiccy nieustannie rozwijali swoje umiejętności dydaktyczne, które są bezpośrednio związane z jakością kształcenia. Artykuły zebrane w tej książce badają różnorodne metody poprawy dydaktycznych kompetencji nauczycieli i doktorantów, skupiając się na doświadczeniach zarówno z Polski, jak i Ukrainy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przedstawiamy Państwu książkę, która skupia się na kluczowych aspektach doskonalenia kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich. Publikacja ta stanowi cenny zasób dla osób dążących do podniesienia jakości nauczania na uczelniach wyższych. Często, w licznych analizach dotyczących jakości edukacji, główny aktor tego procesu – nauczyciel akademicki – jest niedoceniany. Jednak to właśnie jego rola, realizowana zarówno w laboratorium, bibliotece, jak i przy stole seminaryjnym, jest fundamentem edukacji uniwersyteckiej. Tego rodzaju praca nie tylko popularyzuje wyniki badań, ale także rozwija krytyczne myślenie studentów i ich pasję do nauki. Działania dydaktyczne są równie wymagające jak badania naukowe; sama znajomość teorii i metodologii nie wystarcza do skutecznego nauczania coraz bardziej różnorodnych grup studentów. Kluczowe jest zatem, aby nauczyciele akademiccy nieustannie rozwijali swoje umiejętności dydaktyczne, które są bezpośrednio związane z jakością kształcenia. Artykuły zebrane w tej książce badają różnorodne metody poprawy dydaktycznych kompetencji nauczycieli i doktorantów, skupiając się na doświadczeniach zarówno z Polski, jak i Ukrainy.
