Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rozpoznawanie, nazywanie i regulowanie emocji przez dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przygotowana książka jest cenna ze względu na poruszenie tematu często pomijanego w badaniach. Wnosi istotne uzupełnienie do aktualnej wiedzy o emocjonalnym funkcjonowaniu dzieci w wieku przedszkolnym oraz młodszym wieku szkolnym, szczególnie w kontekście ich zdolności do identyfikowania i nazywania podstawowych emocji. Książka oferuje również dogłębny opis procesu regulacji emocji, koncentrując się na strategiach radzenia sobie z emocjami o negatywnej walencji, takimi jak złość, strach i smutek. Na wartość tej publikacji wskazują dwa powiązane porządki. Pierwszy ukazuje, jak wraz z dojrzewaniem dzieci rozwijają się ich umiejętności rozpoznawania, nazywania i kontrolowania emocji. Drugi porządek zwraca uwagę na to, która z podstawowych emocji jest najbardziej rozwinięta pod względem dziecięcej wiedzy, co ujawnia się stopniowo wraz z ich rozwojem. Oba te aspekty mogą być kluczowe w opracowywaniu programów edukacyjnych i korekcyjnych, które bazują na wiedzy, a nie jedynie intuicji, w kontekście dziecięcych emocji.
Fragment recenzji prof. UAM dr hab. Aleksandry Jasielskiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przygotowana książka jest cenna ze względu na poruszenie tematu często pomijanego w badaniach. Wnosi istotne uzupełnienie do aktualnej wiedzy o emocjonalnym funkcjonowaniu dzieci w wieku przedszkolnym oraz młodszym wieku szkolnym, szczególnie w kontekście ich zdolności do identyfikowania i nazywania podstawowych emocji. Książka oferuje również dogłębny opis procesu regulacji emocji, koncentrując się na strategiach radzenia sobie z emocjami o negatywnej walencji, takimi jak złość, strach i smutek. Na wartość tej publikacji wskazują dwa powiązane porządki. Pierwszy ukazuje, jak wraz z dojrzewaniem dzieci rozwijają się ich umiejętności rozpoznawania, nazywania i kontrolowania emocji. Drugi porządek zwraca uwagę na to, która z podstawowych emocji jest najbardziej rozwinięta pod względem dziecięcej wiedzy, co ujawnia się stopniowo wraz z ich rozwojem. Oba te aspekty mogą być kluczowe w opracowywaniu programów edukacyjnych i korekcyjnych, które bazują na wiedzy, a nie jedynie intuicji, w kontekście dziecięcych emocji.
Fragment recenzji prof. UAM dr hab. Aleksandry Jasielskiej.
