InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy wiesz, kiedy koszty reprezentacji i reklamy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu firmy i odliczyć od tego zakupu podatek VAT? W związku z prowadzoną działalnością podatnicy często podejmują różnego rodzaju działania reprezentacyjne i reklamowe. Zarówno księgowi, jak i przedsiębiorcy często jednak mają problem z oceną, do której kategorii zaliczyć poniesione wydatki. Przepisy w tym zakresie nie są jednoznaczne, a interpretacje podatkowe również ulegają zmianom. Z tego powodu dochodzi do sporów podatników z organami podatkowymi. Niepewność tę nasilają również dynamiczne zmiany rzeczywistości gospodarczej. Przesuwa się granica pomiędzy zachowaniami, które stanowią reprezentację, a tymi przyjętymi za dobrą praktykę czy obyczaj, bez których współczesny biznes nie może funkcjonować. Niniejsza publikacja pomoże odpowiedzieć na pytania: Jak odróżnić reprezentację od reklamy? Które wydatki mogą być uznane za koszt podatkowy? Kiedy można odliczyć VAT od zakupów na reprezentację i reklamę? Jak prawidłowo ujmować reprezentację i reklamę w księgach rachunkowych? Całość jest poparta praktycznymi przykładami i zestawieniami tabelarycznymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy wiesz, kiedy koszty reprezentacji i reklamy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu firmy i odliczyć od tego zakupu podatek VAT? W związku z prowadzoną działalnością podatnicy często podejmują różnego rodzaju działania reprezentacyjne i reklamowe. Zarówno księgowi, jak i przedsiębiorcy często jednak mają problem z oceną, do której kategorii zaliczyć poniesione wydatki. Przepisy w tym zakresie nie są jednoznaczne, a interpretacje podatkowe również ulegają zmianom. Z tego powodu dochodzi do sporów podatników z organami podatkowymi. Niepewność tę nasilają również dynamiczne zmiany rzeczywistości gospodarczej. Przesuwa się granica pomiędzy zachowaniami, które stanowią reprezentację, a tymi przyjętymi za dobrą praktykę czy obyczaj, bez których współczesny biznes nie może funkcjonować. Niniejsza publikacja pomoże odpowiedzieć na pytania: Jak odróżnić reprezentację od reklamy? Które wydatki mogą być uznane za koszt podatkowy? Kiedy można odliczyć VAT od zakupów na reprezentację i reklamę? Jak prawidłowo ujmować reprezentację i reklamę w księgach rachunkowych? Całość jest poparta praktycznymi przykładami i zestawieniami tabelarycznymi.