Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Repetytorium i testy. Technik reklamy. Kwalifikacja PGF07
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Aby skutecznie przygotować się do egzaminu zawodowego z kwalifikacji PGF.07 na kierunku technik reklamy, warto sięgnąć po specjalnie opracowane repetytorium. Publikacja ta w przemyślany sposób gromadzi kluczowe informacje niezbędne dla przyszłych specjalistów w tej dziedzinie. Uczniowie znajdą tu szczegółowe wyjaśnienia dotyczące projektowania reklam dla różnych mediów, szczegółowe opisy rodzajów reklam, a także istotne cechy poszczególnych nośników. Książka przybliża podstawy typografii oraz wyjaśnia zastosowanie programów komputerowych, które są nieocenione podczas tworzenia elementów reklamowych. Ilustracje z przykładami konkretnych reklam pomagają zrozumieć, jakie komponenty są istotne w procesie projektowym.
Dołączony do repetytorium przykładowy arkusz egzaminacyjny zawiera 40 pytań odnoszących się do części pisemnej oraz jedno zadanie praktyczne, co umożliwia lepsze zrozumienie struktury egzaminu. Dodatkowym atutem są cztery dodatkowe testy i zadania z dołączonymi kluczami odpowiedzi, które pomagają uczniom ocenić swoją wiedzę i umiejętności. Dzięki temu repetytorium, przyszli technicy reklamy mogą powtórzyć zdobyte informacje, przećwiczyć swoje umiejętności i w pełni przygotować się do zbliżającego się egzaminu zawodowego.
Opis dostarczył wydawca.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Aby skutecznie przygotować się do egzaminu zawodowego z kwalifikacji PGF.07 na kierunku technik reklamy, warto sięgnąć po specjalnie opracowane repetytorium. Publikacja ta w przemyślany sposób gromadzi kluczowe informacje niezbędne dla przyszłych specjalistów w tej dziedzinie. Uczniowie znajdą tu szczegółowe wyjaśnienia dotyczące projektowania reklam dla różnych mediów, szczegółowe opisy rodzajów reklam, a także istotne cechy poszczególnych nośników. Książka przybliża podstawy typografii oraz wyjaśnia zastosowanie programów komputerowych, które są nieocenione podczas tworzenia elementów reklamowych. Ilustracje z przykładami konkretnych reklam pomagają zrozumieć, jakie komponenty są istotne w procesie projektowym.
Dołączony do repetytorium przykładowy arkusz egzaminacyjny zawiera 40 pytań odnoszących się do części pisemnej oraz jedno zadanie praktyczne, co umożliwia lepsze zrozumienie struktury egzaminu. Dodatkowym atutem są cztery dodatkowe testy i zadania z dołączonymi kluczami odpowiedzi, które pomagają uczniom ocenić swoją wiedzę i umiejętności. Dzięki temu repetytorium, przyszli technicy reklamy mogą powtórzyć zdobyte informacje, przećwiczyć swoje umiejętności i w pełni przygotować się do zbliżającego się egzaminu zawodowego.
Opis dostarczył wydawca.
