Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Raj cz. I
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Fundacja Wspierania Rozwoju Dziecka została założona w 2004 roku z misją prowadzenia bezpłatnej szkoły podstawowej dla dzieci z wyjątkowymi potrzebami edukacyjnymi. Organizacja ta angażuje się w różnorodne działania wspierające rozwój dzieci, koncentrując się na dostosowywaniu metod nauczania do indywidualnych potrzeb oraz na optymalizacji procesów terapeutyczno-kompensacyjnych. Z czasem szkoła prowadzona przez Fundację zaczęła przyciągać coraz więcej uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, co było odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie społeczne. W 2017 roku Fundacja postanowiła rozszerzyć swoją działalność edukacyjną, wykorzystując zgromadzone doświadczenia w pracy z dziećmi z autyzmem. Celem tej inicjatywy było także wsparcie nauczycieli, którzy często nie posiadają odpowiednich zasobów i wiedzy merytorycznej do pracy z takimi uczniami. Fundacja dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem poprzez organizowanie kursów i szkoleń, które prowadzone są zarówno stacjonarnie, jak i online, wspierając tym samym szeroką społeczność pedagogów pracujących z dziećmi o specjalnych potrzebach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Fundacja Wspierania Rozwoju Dziecka została założona w 2004 roku z misją prowadzenia bezpłatnej szkoły podstawowej dla dzieci z wyjątkowymi potrzebami edukacyjnymi. Organizacja ta angażuje się w różnorodne działania wspierające rozwój dzieci, koncentrując się na dostosowywaniu metod nauczania do indywidualnych potrzeb oraz na optymalizacji procesów terapeutyczno-kompensacyjnych. Z czasem szkoła prowadzona przez Fundację zaczęła przyciągać coraz więcej uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, co było odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie społeczne. W 2017 roku Fundacja postanowiła rozszerzyć swoją działalność edukacyjną, wykorzystując zgromadzone doświadczenia w pracy z dziećmi z autyzmem. Celem tej inicjatywy było także wsparcie nauczycieli, którzy często nie posiadają odpowiednich zasobów i wiedzy merytorycznej do pracy z takimi uczniami. Fundacja dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem poprzez organizowanie kursów i szkoleń, które prowadzone są zarówno stacjonarnie, jak i online, wspierając tym samym szeroką społeczność pedagogów pracujących z dziećmi o specjalnych potrzebach.
