Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorzy książki podjęli się wyzwania, jakim jest ukazanie współczesnych praktyk i teorii public relations w kontekście komunikacji społecznej i marketingu w Polsce. Przez uporządkowanie istniejących definicji i koncepcji, zgłębiają różnorodne aspekty tej dyscypliny, takie jak refleksyjny, kierowniczy, operacyjny i edukacyjny. Publikacja stawia na postrzeganie public relations jako niezależnej dziedziny, odrębnej od marketingu. W świecie PR istotne jest zarówno umiejętne wyrażanie myśli, jak i uważne słuchanie, ponieważ kluczowym elementem tej sztuki jest prowadzenie dialogu z odbiorcami przy użyciu różnorodnych narzędzi i metod. Książka powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorzy książki podjęli się wyzwania, jakim jest ukazanie współczesnych praktyk i teorii public relations w kontekście komunikacji społecznej i marketingu w Polsce. Przez uporządkowanie istniejących definicji i koncepcji, zgłębiają różnorodne aspekty tej dyscypliny, takie jak refleksyjny, kierowniczy, operacyjny i edukacyjny. Publikacja stawia na postrzeganie public relations jako niezależnej dziedziny, odrębnej od marketingu. W świecie PR istotne jest zarówno umiejętne wyrażanie myśli, jak i uważne słuchanie, ponieważ kluczowym elementem tej sztuki jest prowadzenie dialogu z odbiorcami przy użyciu różnorodnych narzędzi i metod. Książka powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
