Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Psychopedagogika relacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Analiza transakcyjna (AT) to koncepcja psychoterapeutyczna, której twórcą jest Eric Berne (1910-1970). Powstała pod koniec lat pięćdziesiątych XX wieku i szybko znalazła szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach, takich jak poradnictwo, coaching, rozwój struktur organizacyjnych firm oraz edukacja. W Polsce zastosowanie AT w edukacji jest jeszcze stosunkowo mało znane. Książka szczegółowo omawia kluczowe aspekty tej teorii, ukazując jednocześnie problemy związane z nauczaniem i wychowaniem. Skupia się przede wszystkim na interakcjach pomiędzy nauczycielami, uczniami i ich rodzicami. Prezentuje aktualne wyniki badań w tym zakresie, dostarczając inspiracji do kreatywnych poszukiwań. Jest to wartościowe źródło wsparcia dla nauczycieli, wychowawców, pedagogów szkolnych, doradców oraz socjoterapeutów, jak również dla wszystkich, którzy pragną skuteczniej zrozumieć dzieci i młodzież oraz opracować efektywne metody ich wsparcia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Analiza transakcyjna (AT) to koncepcja psychoterapeutyczna, której twórcą jest Eric Berne (1910-1970). Powstała pod koniec lat pięćdziesiątych XX wieku i szybko znalazła szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach, takich jak poradnictwo, coaching, rozwój struktur organizacyjnych firm oraz edukacja. W Polsce zastosowanie AT w edukacji jest jeszcze stosunkowo mało znane. Książka szczegółowo omawia kluczowe aspekty tej teorii, ukazując jednocześnie problemy związane z nauczaniem i wychowaniem. Skupia się przede wszystkim na interakcjach pomiędzy nauczycielami, uczniami i ich rodzicami. Prezentuje aktualne wyniki badań w tym zakresie, dostarczając inspiracji do kreatywnych poszukiwań. Jest to wartościowe źródło wsparcia dla nauczycieli, wychowawców, pedagogów szkolnych, doradców oraz socjoterapeutów, jak również dla wszystkich, którzy pragną skuteczniej zrozumieć dzieci i młodzież oraz opracować efektywne metody ich wsparcia.
