Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Psychopatologia wieku dziecięcego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zatytułowana "Psychopatologia wieku dziecięcego" to wszechstronne opracowanie, które oferuje czytelnikom spojrzenie na historyczne aspekty omawianych tematów w kontekście etiopatogenezy oraz teoretycznych założeń. Autorzy przedstawiają analizę obszarów normy i patologii z różnych perspektyw teoretycznych, obejmujących podejścia biologiczne, psychoanalityczne oraz środowiskowe. Podkreślają oni istotną rolę rozwoju w rozumieniu genezy zjawisk psychopatologicznych oraz w przebiegu zaburzeń psychicznych występujących u dzieci. Duża część uwagi poświęcona jest czynnikom środowiskowym, takim jak rodzina i szkoła, które wpływają na etiopatogenezę tych zaburzeń. Podręcznik ten jest szczególnie polecany lekarzom psychiatrom dziecięcym oraz specjalistom pokrewnych dziedzin, którzy pracują z najmłodszymi, jak również studentom przygotowującym się do pracy z dziećmi.
W treści publikacji znaleźć można m.in.: omówienie różnorodnych koncepcji teoretycznych, charakterystykę i etiopatogenezę najczęściej spotykanych zaburzeń psychicznych u dzieci, a także rozważania nad normą i patologią w ich zachowaniu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka zatytułowana "Psychopatologia wieku dziecięcego" to wszechstronne opracowanie, które oferuje czytelnikom spojrzenie na historyczne aspekty omawianych tematów w kontekście etiopatogenezy oraz teoretycznych założeń. Autorzy przedstawiają analizę obszarów normy i patologii z różnych perspektyw teoretycznych, obejmujących podejścia biologiczne, psychoanalityczne oraz środowiskowe. Podkreślają oni istotną rolę rozwoju w rozumieniu genezy zjawisk psychopatologicznych oraz w przebiegu zaburzeń psychicznych występujących u dzieci. Duża część uwagi poświęcona jest czynnikom środowiskowym, takim jak rodzina i szkoła, które wpływają na etiopatogenezę tych zaburzeń. Podręcznik ten jest szczególnie polecany lekarzom psychiatrom dziecięcym oraz specjalistom pokrewnych dziedzin, którzy pracują z najmłodszymi, jak również studentom przygotowującym się do pracy z dziećmi.
W treści publikacji znaleźć można m.in.: omówienie różnorodnych koncepcji teoretycznych, charakterystykę i etiopatogenezę najczęściej spotykanych zaburzeń psychicznych u dzieci, a także rozważania nad normą i patologią w ich zachowaniu.
