Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Psychologia w sprzedaży
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż?
Klucz do sukcesu w sprzedaży tkwi w skuteczności. Osiągają ją ci handlowcy, którzy potrafią przeprowadzić rozmowy z klientami, kończące się pomyślną transakcją. Takie osoby przyczyniają się do wzrostu obrotów swojej firmy, a ich zadowolenie z comiesięcznej wypłaty, często skorelowanej z sukcesami zawodowymi, jest widoczne. Wybierając tę ścieżkę kariery, przyszły handlowiec zakłada bycie maksymalnie skutecznym. Niestety, nie każdemu to się udaje. Co sprawia, że niektórzy zawodzą?
Obecni klienci są zróżnicowani i mniej podatni na nieumiejętną perswazję. Charakteryzują się większą ostrożnością przy podejmowaniu decyzji zakupowych i sceptycyzmem wobec osób chcących im coś sprzedać, szczególnie przedstawicieli handlowych, z którymi nie mieli jeszcze kontaktu. Współczesny nabywca jest wyedukowany i wymagający, skrupulatnie oceniający kompetencje sprzedawcy. Aby odnosić sukcesy i czerpać satysfakcję z tej fascynującej, choć niekiedy trudnej pracy, konieczne jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji. To oznacza poszukiwanie nowoczesnych metod dotarcia do nowych grup klientów, elastyczne podejście do różnych osobowości, doskonalenie umiejętności oraz rozwijanie unikalnego stylu sprzedaży.
Te odpowiedzi znajdziesz w tej książce!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż?
Klucz do sukcesu w sprzedaży tkwi w skuteczności. Osiągają ją ci handlowcy, którzy potrafią przeprowadzić rozmowy z klientami, kończące się pomyślną transakcją. Takie osoby przyczyniają się do wzrostu obrotów swojej firmy, a ich zadowolenie z comiesięcznej wypłaty, często skorelowanej z sukcesami zawodowymi, jest widoczne. Wybierając tę ścieżkę kariery, przyszły handlowiec zakłada bycie maksymalnie skutecznym. Niestety, nie każdemu to się udaje. Co sprawia, że niektórzy zawodzą?
Obecni klienci są zróżnicowani i mniej podatni na nieumiejętną perswazję. Charakteryzują się większą ostrożnością przy podejmowaniu decyzji zakupowych i sceptycyzmem wobec osób chcących im coś sprzedać, szczególnie przedstawicieli handlowych, z którymi nie mieli jeszcze kontaktu. Współczesny nabywca jest wyedukowany i wymagający, skrupulatnie oceniający kompetencje sprzedawcy. Aby odnosić sukcesy i czerpać satysfakcję z tej fascynującej, choć niekiedy trudnej pracy, konieczne jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji. To oznacza poszukiwanie nowoczesnych metod dotarcia do nowych grup klientów, elastyczne podejście do różnych osobowości, doskonalenie umiejętności oraz rozwijanie unikalnego stylu sprzedaży.
Te odpowiedzi znajdziesz w tej książce!
