Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Psychologia motywacji w organizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Motywacja jest pojęciem o różnorodnym znaczeniu, a ta książka ma na celu uporządkowanie definicji oraz wskazanie najważniejszych czynników, które wpływają na jej interpretację, zwłaszcza w kontekście biznesowym. Publikacja skupia się na praktycznych metodach stosowania narzędzi motywacyjnych, zarówno tych związanych z finansami, jak i pozbawionych charakteru materialnego. Duży nacisk położono na rolę menedżerów w rozwijaniu potencjału pracowników, szczegółowo omawiając niezbędne kompetencje i umiejętności, które pozwalają na efektywne wykorzystanie ich zawodowego zaangażowania. Tematyka ta zyskała na znaczeniu w obliczu wzrastającej potrzeby poprawy efektywności pracy. Umiejętność zmobilizowania zespołu oraz jego gotowość do podjęcia nowych, trudnych wyzwań jest jednym z kluczowych elementów, które mogą przynieść firmie przewagę konkurencyjną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Motywacja jest pojęciem o różnorodnym znaczeniu, a ta książka ma na celu uporządkowanie definicji oraz wskazanie najważniejszych czynników, które wpływają na jej interpretację, zwłaszcza w kontekście biznesowym. Publikacja skupia się na praktycznych metodach stosowania narzędzi motywacyjnych, zarówno tych związanych z finansami, jak i pozbawionych charakteru materialnego. Duży nacisk położono na rolę menedżerów w rozwijaniu potencjału pracowników, szczegółowo omawiając niezbędne kompetencje i umiejętności, które pozwalają na efektywne wykorzystanie ich zawodowego zaangażowania. Tematyka ta zyskała na znaczeniu w obliczu wzrastającej potrzeby poprawy efektywności pracy. Umiejętność zmobilizowania zespołu oraz jego gotowość do podjęcia nowych, trudnych wyzwań jest jednym z kluczowych elementów, które mogą przynieść firmie przewagę konkurencyjną.
