Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przypadkowy sprzedawca
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Chris Lytle wszedł w świat sprzedaży nie przez świadomy wybór, ale przez przypadek, gdy zamiast pracy redaktora otrzymał propozycję zatrudnienia jako sprzedawca w radiu. Mimo niespodziewanego startu, Chris stał się uznawanym ekspertem w zakresie szkoleń sprzedażowych, mówcą i konsultantem. Jego książka "Przypadkowy sprzedawca" skierowana jest do osób, które jak on, znalazły się na zawodowej ścieżce, której nie planowały, i chcą w pełni wykorzystać ten potencjał. Autor dzieli się praktycznymi poradami, które pomagają szybko rozwijać umiejętności sprzedażowe i osiągać lepsze wyniki. Dzięki przystępnemu stylowi pisania, Lytle prezentuje wciągające anegdoty i „lekcje sprzedaży” inspirowane codziennym życiem, literaturą oraz filmem. Książka obfituje także w sprawdzone narzędzia, takie jak szablony, listy kontrolne, przykładowe listy i ćwiczenia, które ułatwiają wdrażanie zdobytej wiedzy w praktykę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Chris Lytle wszedł w świat sprzedaży nie przez świadomy wybór, ale przez przypadek, gdy zamiast pracy redaktora otrzymał propozycję zatrudnienia jako sprzedawca w radiu. Mimo niespodziewanego startu, Chris stał się uznawanym ekspertem w zakresie szkoleń sprzedażowych, mówcą i konsultantem. Jego książka "Przypadkowy sprzedawca" skierowana jest do osób, które jak on, znalazły się na zawodowej ścieżce, której nie planowały, i chcą w pełni wykorzystać ten potencjał. Autor dzieli się praktycznymi poradami, które pomagają szybko rozwijać umiejętności sprzedażowe i osiągać lepsze wyniki. Dzięki przystępnemu stylowi pisania, Lytle prezentuje wciągające anegdoty i „lekcje sprzedaży” inspirowane codziennym życiem, literaturą oraz filmem. Książka obfituje także w sprawdzone narzędzia, takie jak szablony, listy kontrolne, przykładowe listy i ćwiczenia, które ułatwiają wdrażanie zdobytej wiedzy w praktykę.
