Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przekładnie ślimakowe
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Recenzja autorstwa prof. dra hab. inż. Mariana Szczerka uwypukla znaczenie tej książki, jako pierwszej od ponad pięćdziesięciu lat tak obszernej pozycji dotyczącej przekładni ślimakowych na polskim rynku. Dzieło stanowi nowatorskie spojrzenie na temat, w porównaniu do książki Z. Kornbergera z 1978 roku. Szczególną wartość publikacji podnosi fakt, że jest ona wynikiem wieloletnich badań prowadzonych przez czołowy ośrodek łódzki, wspierany przez wybitnych specjalistów z zakresu inżynierii materiałowej i tribologii. Książka ta jest nie tylko wartościowa, ale również niezbędna, odpowiadając na współczesne wyzwania i stojąc na wysokim poziomie merytorycznym.
Podzielona na trzy główne części, książka najpierw zagłębia się w analizę rozkładu obciążenia w zazębieniach ślimakowych, przy czym szczególną uwagę poświęca przekładniom zębatym o zębach prostych i skośnych. Odnosi się ona do zaawansowanej teorii płyt, stanowiąc solidny fundament teoretyczny. Kolejna część skupia się na projektowaniu przekładni ślimakowych, omawiając zarówno bariery wynikające z istniejących zależności, jak i uwarunkowania eksploatacyjne. Dostarcza ona cennych wskazówek dla projektantów i konstruktorów tych mechanizmów. Ostatnia część książki łączy teorię i praktykę w zakresie eksploatacji przekładni ślimakowych, obejmując takie zagadnienia, jak tworzenie się i utrzymanie warstwy smarnej w zazębieniu. Prezentuje zasady doboru i stosowania środków smarnych, oferując konkretne sposoby smarowania.
Publikacja ta jest dedykowana studentom kierunków mechanicznych, inżynierom projektantom, specjalistom ds. eksploatacji przekładni zębatych, a także pracownikom naukowym oraz osobom zajmującym się systemami napędowymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
27.97 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 5 szt.
Recenzja autorstwa prof. dra hab. inż. Mariana Szczerka uwypukla znaczenie tej książki, jako pierwszej od ponad pięćdziesięciu lat tak obszernej pozycji dotyczącej przekładni ślimakowych na polskim rynku. Dzieło stanowi nowatorskie spojrzenie na temat, w porównaniu do książki Z. Kornbergera z 1978 roku. Szczególną wartość publikacji podnosi fakt, że jest ona wynikiem wieloletnich badań prowadzonych przez czołowy ośrodek łódzki, wspierany przez wybitnych specjalistów z zakresu inżynierii materiałowej i tribologii. Książka ta jest nie tylko wartościowa, ale również niezbędna, odpowiadając na współczesne wyzwania i stojąc na wysokim poziomie merytorycznym.
Podzielona na trzy główne części, książka najpierw zagłębia się w analizę rozkładu obciążenia w zazębieniach ślimakowych, przy czym szczególną uwagę poświęca przekładniom zębatym o zębach prostych i skośnych. Odnosi się ona do zaawansowanej teorii płyt, stanowiąc solidny fundament teoretyczny. Kolejna część skupia się na projektowaniu przekładni ślimakowych, omawiając zarówno bariery wynikające z istniejących zależności, jak i uwarunkowania eksploatacyjne. Dostarcza ona cennych wskazówek dla projektantów i konstruktorów tych mechanizmów. Ostatnia część książki łączy teorię i praktykę w zakresie eksploatacji przekładni ślimakowych, obejmując takie zagadnienia, jak tworzenie się i utrzymanie warstwy smarnej w zazębieniu. Prezentuje zasady doboru i stosowania środków smarnych, oferując konkretne sposoby smarowania.
Publikacja ta jest dedykowana studentom kierunków mechanicznych, inżynierom projektantom, specjalistom ds. eksploatacji przekładni zębatych, a także pracownikom naukowym oraz osobom zajmującym się systemami napędowymi.