Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży samochodowej
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik skierowany do uczniów klas 13 szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach z branży mechanicznej. Realizuje efekty kształcenia z zakresu PDG (Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej).
Publikacja rzetelnie omawia wszelkie podstawy formalno-prawne działalności gospodarczej w branży samochodowej. Przedstawia rodzaje i zakres działalności przedsiębiorstw, dobór pracowników, zasady kierowania zespołem, system szkoleń i wynagradzania pracowników, aktywność marketingową i kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa. Porusza też zagadnienia zarządzania jakością, kontroli jakości i obsługi klienta. Zawiera przejrzyste schematy i tabele, które ułatwią uczniowi przyswojenie wiadomości, oraz pytania kontrolne, pomocne w określaniu poziomu wiedzy kandydata do zawodu w branży samochodowej. Całość opatrzono atrakcyjnym materiałem zdjęciowym, który zachęca do nauki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik skierowany do uczniów klas 13 szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach z branży mechanicznej. Realizuje efekty kształcenia z zakresu PDG (Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej).
Publikacja rzetelnie omawia wszelkie podstawy formalno-prawne działalności gospodarczej w branży samochodowej. Przedstawia rodzaje i zakres działalności przedsiębiorstw, dobór pracowników, zasady kierowania zespołem, system szkoleń i wynagradzania pracowników, aktywność marketingową i kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa. Porusza też zagadnienia zarządzania jakością, kontroli jakości i obsługi klienta. Zawiera przejrzyste schematy i tabele, które ułatwią uczniowi przyswojenie wiadomości, oraz pytania kontrolne, pomocne w określaniu poziomu wiedzy kandydata do zawodu w branży samochodowej. Całość opatrzono atrakcyjnym materiałem zdjęciowym, który zachęca do nauki.