Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Projektowanie środków reklamowych A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu - Technik organizacji reklamy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik dostarcza cennych informacji na temat projektowania oraz korzystania z różnorodnych form i środków reklamowych, jak również narzędzi promocyjnych. Zawiera także wskazówki dotyczące projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji przedsiębiorstwa. Autorzy podkreślają, jak istotne jest przestrzeganie przepisów dotyczących prawa autorskiego oraz ochrony własności intelektualnej. W książce omówiono też możliwości, jakie dają programy komputerowe w procesie projektowania. Przy tym, autorzy zwięźle opisują metody prezentacji projektów reklamowych produktów i usług, co ułatwia ich praktyczne zastosowanie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik dostarcza cennych informacji na temat projektowania oraz korzystania z różnorodnych form i środków reklamowych, jak również narzędzi promocyjnych. Zawiera także wskazówki dotyczące projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji przedsiębiorstwa. Autorzy podkreślają, jak istotne jest przestrzeganie przepisów dotyczących prawa autorskiego oraz ochrony własności intelektualnej. W książce omówiono też możliwości, jakie dają programy komputerowe w procesie projektowania. Przy tym, autorzy zwięźle opisują metody prezentacji projektów reklamowych produktów i usług, co ułatwia ich praktyczne zastosowanie.
