Książka - Procesy kategoryz. i zniekszt. pam.w reklamie T.11

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Procesy kategoryz. i zniekszt. pam.w reklamie T.11

Procesy kategoryz. i zniekszt. pam.w reklamie T.11

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Autorka Alicja Grochowska dogłębnie analizuje zarówno popularne, jak i mniej znane reklamy, opierając się na najświeższych osiągnięciach w dziedzinie psychologii poznawczej i badań emocji. Jej książka ma na celu odkrycie mechanizmów oddziałujących na to, jak odbiorcy postrzegają reklamy oraz zaprezentowanie praktycznych sposobów tworzenia skutecznego przekazu reklamowego. Czytelnik zyskuje wiedzę na temat czynników kształtujących percepcję reklam u konsumentów, elementów reklam, które zapadają w pamięć, oraz przyczyn, dla których tak się dzieje, a także dowiaduje się, co jest kluczowe podczas budowania efektywnego przekazu reklamowego.

Grochowska koncentruje się na procesach poznawczych uruchamianych podczas odbioru reklam, analizując je z różnych perspektyw przetwarzania. Obejmuje to zarówno podstawową percepcję sensoryczną, jak i zaawansowane procesy pamięciowe, uwzględniające czynniki pozapoznawcze, takie jak emocje wpływające na odbiór marketingowych bodźców. Jak podkreśla w swojej recenzji prof. Andrzej Falkowski, książka znakomicie ukazuje, w jaki sposób złożone teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w procesie tworzenia reklam oraz w ocenie ich efektywności.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Autorka Alicja Grochowska dogłębnie analizuje zarówno popularne, jak i mniej znane reklamy, opierając się na najświeższych osiągnięciach w dziedzinie psychologii poznawczej i badań emocji. Jej książka ma na celu odkrycie mechanizmów oddziałujących na to, jak odbiorcy postrzegają reklamy oraz zaprezentowanie praktycznych sposobów tworzenia skutecznego przekazu reklamowego. Czytelnik zyskuje wiedzę na temat czynników kształtujących percepcję reklam u konsumentów, elementów reklam, które zapadają w pamięć, oraz przyczyn, dla których tak się dzieje, a także dowiaduje się, co jest kluczowe podczas budowania efektywnego przekazu reklamowego.

Grochowska koncentruje się na procesach poznawczych uruchamianych podczas odbioru reklam, analizując je z różnych perspektyw przetwarzania. Obejmuje to zarówno podstawową percepcję sensoryczną, jak i zaawansowane procesy pamięciowe, uwzględniające czynniki pozapoznawcze, takie jak emocje wpływające na odbiór marketingowych bodźców. Jak podkreśla w swojej recenzji prof. Andrzej Falkowski, książka znakomicie ukazuje, w jaki sposób złożone teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w procesie tworzenia reklam oraz w ocenie ich efektywności.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 9.61 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 348
Rok wydania: 2009
Rozmiar: 155 × 230 mm
ID: 9788374892254

Inne książki: Alicja Grochowska

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info