Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Procesy kategoryz. i zniekszt. pam.w reklamie T.11
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka Alicja Grochowska dogłębnie analizuje zarówno popularne, jak i mniej znane reklamy, opierając się na najświeższych osiągnięciach w dziedzinie psychologii poznawczej i badań emocji. Jej książka ma na celu odkrycie mechanizmów oddziałujących na to, jak odbiorcy postrzegają reklamy oraz zaprezentowanie praktycznych sposobów tworzenia skutecznego przekazu reklamowego. Czytelnik zyskuje wiedzę na temat czynników kształtujących percepcję reklam u konsumentów, elementów reklam, które zapadają w pamięć, oraz przyczyn, dla których tak się dzieje, a także dowiaduje się, co jest kluczowe podczas budowania efektywnego przekazu reklamowego.
Grochowska koncentruje się na procesach poznawczych uruchamianych podczas odbioru reklam, analizując je z różnych perspektyw przetwarzania. Obejmuje to zarówno podstawową percepcję sensoryczną, jak i zaawansowane procesy pamięciowe, uwzględniające czynniki pozapoznawcze, takie jak emocje wpływające na odbiór marketingowych bodźców. Jak podkreśla w swojej recenzji prof. Andrzej Falkowski, książka znakomicie ukazuje, w jaki sposób złożone teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w procesie tworzenia reklam oraz w ocenie ich efektywności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka Alicja Grochowska dogłębnie analizuje zarówno popularne, jak i mniej znane reklamy, opierając się na najświeższych osiągnięciach w dziedzinie psychologii poznawczej i badań emocji. Jej książka ma na celu odkrycie mechanizmów oddziałujących na to, jak odbiorcy postrzegają reklamy oraz zaprezentowanie praktycznych sposobów tworzenia skutecznego przekazu reklamowego. Czytelnik zyskuje wiedzę na temat czynników kształtujących percepcję reklam u konsumentów, elementów reklam, które zapadają w pamięć, oraz przyczyn, dla których tak się dzieje, a także dowiaduje się, co jest kluczowe podczas budowania efektywnego przekazu reklamowego.
Grochowska koncentruje się na procesach poznawczych uruchamianych podczas odbioru reklam, analizując je z różnych perspektyw przetwarzania. Obejmuje to zarówno podstawową percepcję sensoryczną, jak i zaawansowane procesy pamięciowe, uwzględniające czynniki pozapoznawcze, takie jak emocje wpływające na odbiór marketingowych bodźców. Jak podkreśla w swojej recenzji prof. Andrzej Falkowski, książka znakomicie ukazuje, w jaki sposób złożone teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w procesie tworzenia reklam oraz w ocenie ich efektywności.
