Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Prawo handlowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi dogłębną analizę prawa handlowego, oferując wyczerpujące opracowanie, które uwzględnia zarówno dorobek doktryny, jak i orzecznictwo. Zawiera także elementy porównawcze z innymi systemami prawnymi. Publikacja jest podzielona na trzy integralne części.
Pierwsza z nich skupia się na ogólnych zagadnieniach związanych z prawem handlowym, takich jak jego definicja, pojęcie przedsiębiorcy oraz zasady rejestracji przedsiębiorców i ich roli w obrocie gospodarczym, łącznie z zasadami prowadzenia działalności i reprezentacji.
Druga część opisuje różnorodne podmioty zaangażowane w obrót gospodarczy, w tym spółki handlowe, spółdzielnie, przedsiębiorstwa państwowe, oddziały przedsiębiorców zagranicznych oraz instytucje non-profit.
Trzecia część koncentruje się na kontraktach, ich rodzajach i sposobach nawiązywania relacji handlowych. Omówione są również różne typy umów handlowych, zarówno nazwane, jak i nienazwane, takie jak umowy sprzedaży konsumenckiej, agencji, komisu, leasingu oraz factoringu.
W najnowszym, 23. wydaniu książki, uwzględniono istotne zmiany w Kodeksie spółek handlowych, takie jak wprowadzenie prostej spółki akcyjnej, zmiany w opodatkowaniu spółek jawnych i komandytowych oraz nowe zasady dotyczące doręczeń elektronicznych. Uwzględniono również nowe przepisy, które rozszerzają ochronę konsumentów na osoby fizyczne zawierające umowy w związku z ich działalnością gospodarczą, gdy umowa nie ma charakteru zawodowego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi dogłębną analizę prawa handlowego, oferując wyczerpujące opracowanie, które uwzględnia zarówno dorobek doktryny, jak i orzecznictwo. Zawiera także elementy porównawcze z innymi systemami prawnymi. Publikacja jest podzielona na trzy integralne części.
Pierwsza z nich skupia się na ogólnych zagadnieniach związanych z prawem handlowym, takich jak jego definicja, pojęcie przedsiębiorcy oraz zasady rejestracji przedsiębiorców i ich roli w obrocie gospodarczym, łącznie z zasadami prowadzenia działalności i reprezentacji.
Druga część opisuje różnorodne podmioty zaangażowane w obrót gospodarczy, w tym spółki handlowe, spółdzielnie, przedsiębiorstwa państwowe, oddziały przedsiębiorców zagranicznych oraz instytucje non-profit.
Trzecia część koncentruje się na kontraktach, ich rodzajach i sposobach nawiązywania relacji handlowych. Omówione są również różne typy umów handlowych, zarówno nazwane, jak i nienazwane, takie jak umowy sprzedaży konsumenckiej, agencji, komisu, leasingu oraz factoringu.
W najnowszym, 23. wydaniu książki, uwzględniono istotne zmiany w Kodeksie spółek handlowych, takie jak wprowadzenie prostej spółki akcyjnej, zmiany w opodatkowaniu spółek jawnych i komandytowych oraz nowe zasady dotyczące doręczeń elektronicznych. Uwzględniono również nowe przepisy, które rozszerzają ochronę konsumentów na osoby fizyczne zawierające umowy w związku z ich działalnością gospodarczą, gdy umowa nie ma charakteru zawodowego.
