Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Prawo a media społecznościowe
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przedstawiany zbiór opracowań stanowi ważną inicjatywę w dziedzinie analizy prawnych aspektów działalności mediów społecznościowych, za którą stoi zespół naukowy kierowany przez profesora Ryszarda Markiewicza. W tej monografii poruszane są różnorodne zagadnienia prawne związane z serwisami społecznościowymi. Dzięki uczestnictwu specjalistów z zakresu prawa konstytucyjnego, praw człowieka, prawa cywilnego i karnego, publikacja ta tworzy wszechstronny obraz analizowanego tematu, umożliwiając kompleksowe spojrzenie na zagadnienia prawne.
Książka jest wynikiem dwuletnich badań prowadzonych przez doktorantów w trakcie seminarium projektowego w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, organizowanego we współpracy z Wydziałem Prawa i Administracji UJ. Z przyjemnością oddajemy w ręce czytelników pierwszy rezultat tego projektu, przygotowany pod kierunkiem prof. dr. hab. Ryszarda Markiewicza. Temat "Prawo a media społecznościowe," stanowiący jednocześnie tytuł tomu, odzwierciedla ideę seminariów projektowych skupiających się na aktualnych wyzwaniach nauk prawnych z perspektywy różnorodnych specjalności, z uwzględnieniem koniecznego w dzisiejszych czasach podejścia interdyscyplinarnego. Wierzymy, że ta publikacja zainteresuje nie tylko prawników.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przedstawiany zbiór opracowań stanowi ważną inicjatywę w dziedzinie analizy prawnych aspektów działalności mediów społecznościowych, za którą stoi zespół naukowy kierowany przez profesora Ryszarda Markiewicza. W tej monografii poruszane są różnorodne zagadnienia prawne związane z serwisami społecznościowymi. Dzięki uczestnictwu specjalistów z zakresu prawa konstytucyjnego, praw człowieka, prawa cywilnego i karnego, publikacja ta tworzy wszechstronny obraz analizowanego tematu, umożliwiając kompleksowe spojrzenie na zagadnienia prawne.
Książka jest wynikiem dwuletnich badań prowadzonych przez doktorantów w trakcie seminarium projektowego w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, organizowanego we współpracy z Wydziałem Prawa i Administracji UJ. Z przyjemnością oddajemy w ręce czytelników pierwszy rezultat tego projektu, przygotowany pod kierunkiem prof. dr. hab. Ryszarda Markiewicza. Temat "Prawo a media społecznościowe," stanowiący jednocześnie tytuł tomu, odzwierciedla ideę seminariów projektowych skupiających się na aktualnych wyzwaniach nauk prawnych z perspektywy różnorodnych specjalności, z uwzględnieniem koniecznego w dzisiejszych czasach podejścia interdyscyplinarnego. Wierzymy, że ta publikacja zainteresuje nie tylko prawników.