InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Składamy do rąk Czytelników kolejny - dziewiąty już - tom w ramach serii poświęconej zagadnieniom związanym z historycznym rozwojem poszczególnych gałęzi prawa. Stanowi on owoc współpracy młodych historyków prawa związanych z Uniwersytetem Jagiellońskim z przedstawicielami innych ośrodków akademickich. Niniejsza publikacja, podobnie jak osiem poprzednich, które ukazały się na przestrzeni ostatniej dekady, przygotowana została staraniem studentów zrzeszonych w Kole Naukowym Historii Państwa i Prawa Towarzystwa Biblioteki Słuchaczów Prawa UJ oraz doktorantów katedr historycznoprawnych krakowskiej uczelni.
Tematyka tomu ukazuje związki prawa z szeroko rozumianą problematyką kształcenia na wszystkich jego szczeblach, począwszy od edukacji podstawowej, a skończywszy na wyższej. Stąd też zawarte w nim teksty odnoszą się zarówno do kwestii dotyczących prawa oświatowego, jak i prawa szkolnictwa wyższego. Co szczególnie cenne w przypadku publikacji historycznoprawnych, to zawiera prace poświęcone nie tylko prawu minionych epok, ale również regulacjom obecnie obowiązującym. Możemy odnaleźć w nim artykuły prezentujące określone zagadnienia w konkretnym okresie historycznym, teksty koncentrujące się na współczesnych problemach oświaty i szkolnictwa wyższego oraz opracowania, których autorzy - ukazujące ewolucję omawianych przez siebie instytucji - łączą refleksję historyczną z formułowaniem postulatów de lege ferenda.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Składamy do rąk Czytelników kolejny - dziewiąty już - tom w ramach serii poświęconej zagadnieniom związanym z historycznym rozwojem poszczególnych gałęzi prawa. Stanowi on owoc współpracy młodych historyków prawa związanych z Uniwersytetem Jagiellońskim z przedstawicielami innych ośrodków akademickich. Niniejsza publikacja, podobnie jak osiem poprzednich, które ukazały się na przestrzeni ostatniej dekady, przygotowana została staraniem studentów zrzeszonych w Kole Naukowym Historii Państwa i Prawa Towarzystwa Biblioteki Słuchaczów Prawa UJ oraz doktorantów katedr historycznoprawnych krakowskiej uczelni.
Tematyka tomu ukazuje związki prawa z szeroko rozumianą problematyką kształcenia na wszystkich jego szczeblach, począwszy od edukacji podstawowej, a skończywszy na wyższej. Stąd też zawarte w nim teksty odnoszą się zarówno do kwestii dotyczących prawa oświatowego, jak i prawa szkolnictwa wyższego. Co szczególnie cenne w przypadku publikacji historycznoprawnych, to zawiera prace poświęcone nie tylko prawu minionych epok, ale również regulacjom obecnie obowiązującym. Możemy odnaleźć w nim artykuły prezentujące określone zagadnienia w konkretnym okresie historycznym, teksty koncentrujące się na współczesnych problemach oświaty i szkolnictwa wyższego oraz opracowania, których autorzy - ukazujące ewolucję omawianych przez siebie instytucji - łączą refleksję historyczną z formułowaniem postulatów de lege ferenda.