Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Biznes opiera się na relacjach z ludźmi – kluczowe jest, aby były to odpowiednie osoby. W dzisiejszym świecie biznesu ważniejsze jest to, kogo znają inni, a nie kogo ty znasz. Najważniejsze są odpowiednie kontakty. Choć nie chodzi o załatwianie wszystkiego dzięki znajomościom, dla osób, które znamy, robimy więcej niż dla obcych. Jesteśmy skłonni kupować od znajomych, polecać ich dalej oraz przedstawiać ich swoim kontaktom, ponieważ darzymy ich większym zaufaniem i sympatią. Wierzymy także, że oni zrewanżują się w podobny sposób. Tego rodzaju wzajemne zrozumienie to podstawy networkingu.
Autorzy tej książki podkreślają, że networking to umiejętność przebywania z ludźmi i wspierania ich sukcesów. Pozwala on na tworzenie trwałych relacji, promowanie siebie i swoich działalności biznesowych, zdobywanie nowych klientów i obniżenie kosztów. Aby jednak w pełni czerpać z networkingu, należy zrozumieć, jak działa.
Poznaj tajniki networkingu. Przygotuj się, zanim zaczniesz działać. Naucz się efektywnie zdobywać nowych klientów. Polecaj innych i dbaj, by ciebie również polecano. Nieustannie rozwijaj swoją sieć kontaktów. Stań się mistrzem w rozmowach. Aby odnieść sukces w świecie biznesu – a także w życiu – potrzebne są wiedza, talent, intuicja i odrobina szczęścia. Jednak najważniejsze są umiejętności współpracy z innymi: partnerami, klientami, a nawet rywalami. Książka ta stanowi praktyczny przewodnik w organizowaniu takiej współpracy.
prof. Witold Orłowski, uznany ekonomista, kierujący Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz doradca ekonomiczny firmy PwC, dostarcza cennych wskazówek na ten temat.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Biznes opiera się na relacjach z ludźmi – kluczowe jest, aby były to odpowiednie osoby. W dzisiejszym świecie biznesu ważniejsze jest to, kogo znają inni, a nie kogo ty znasz. Najważniejsze są odpowiednie kontakty. Choć nie chodzi o załatwianie wszystkiego dzięki znajomościom, dla osób, które znamy, robimy więcej niż dla obcych. Jesteśmy skłonni kupować od znajomych, polecać ich dalej oraz przedstawiać ich swoim kontaktom, ponieważ darzymy ich większym zaufaniem i sympatią. Wierzymy także, że oni zrewanżują się w podobny sposób. Tego rodzaju wzajemne zrozumienie to podstawy networkingu.
Autorzy tej książki podkreślają, że networking to umiejętność przebywania z ludźmi i wspierania ich sukcesów. Pozwala on na tworzenie trwałych relacji, promowanie siebie i swoich działalności biznesowych, zdobywanie nowych klientów i obniżenie kosztów. Aby jednak w pełni czerpać z networkingu, należy zrozumieć, jak działa.
Poznaj tajniki networkingu. Przygotuj się, zanim zaczniesz działać. Naucz się efektywnie zdobywać nowych klientów. Polecaj innych i dbaj, by ciebie również polecano. Nieustannie rozwijaj swoją sieć kontaktów. Stań się mistrzem w rozmowach. Aby odnieść sukces w świecie biznesu – a także w życiu – potrzebne są wiedza, talent, intuicja i odrobina szczęścia. Jednak najważniejsze są umiejętności współpracy z innymi: partnerami, klientami, a nawet rywalami. Książka ta stanowi praktyczny przewodnik w organizowaniu takiej współpracy.
prof. Witold Orłowski, uznany ekonomista, kierujący Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz doradca ekonomiczny firmy PwC, dostarcza cennych wskazówek na ten temat.
