Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Praca z uczniem mającym trudności z matematyką
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka skierowana jest do nauczycieli pracujących z uczniami, którzy mają trudności w nauce matematyki na poziomie klas siódmej i ósmej szkoły podstawowej. Zawarte w niej ćwiczenia i zadania zostały specjalnie opracowane z myślą o takich właśnie uczniach. Nie brakuje jednak osób, które mimo braku oficjalnej opinii czy orzeczenia, zmagają się z problemami w rozwiązywaniu zadań matematycznych. Dla każdego rocznika stworzono różnorodne formy sprawdzania umiejętności uczniów.
Książka oferuje m.in. testy wstępne oraz sprawdziany efektów nauki po pierwszym semestrze, przeznaczone dla uczniów klas VII i VIII. W ramach materiałów dostępne są również kartkówki kontrolne oraz karty analizy wyników, które pozwalają na skuteczne monitorowanie postępów. Dodatkowo, znaleziono tu karty ćwiczeń oraz odpowiedzi do testów i kartkówek.
Podstawowym celem pracy z uczniem mającym problemy z matematyką jest przełamanie strachu przed tym przedmiotem. Nauczanie matematyki stanowi wyzwanie porównywalne jedynie z nauką języków obcych i języka polskiego. Wielu rodziców uczniów klas siódmych i ósmych nie jest w stanie samodzielnie pomóc swoim dzieciom w opanowaniu materiału. Dlatego kluczowe jest odpowiednie zorganizowanie wsparcia w ramach szkoły. Nauczyciele matematyki powinni starannie dobierać metody nauczania, w porę identyfikować uczniów potrzebujących pomocy i wspierać ich, aby pokonać lęk przed matematyką oraz wzmocnić wiarę w ich własne siły i umiejętności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka skierowana jest do nauczycieli pracujących z uczniami, którzy mają trudności w nauce matematyki na poziomie klas siódmej i ósmej szkoły podstawowej. Zawarte w niej ćwiczenia i zadania zostały specjalnie opracowane z myślą o takich właśnie uczniach. Nie brakuje jednak osób, które mimo braku oficjalnej opinii czy orzeczenia, zmagają się z problemami w rozwiązywaniu zadań matematycznych. Dla każdego rocznika stworzono różnorodne formy sprawdzania umiejętności uczniów.
Książka oferuje m.in. testy wstępne oraz sprawdziany efektów nauki po pierwszym semestrze, przeznaczone dla uczniów klas VII i VIII. W ramach materiałów dostępne są również kartkówki kontrolne oraz karty analizy wyników, które pozwalają na skuteczne monitorowanie postępów. Dodatkowo, znaleziono tu karty ćwiczeń oraz odpowiedzi do testów i kartkówek.
Podstawowym celem pracy z uczniem mającym problemy z matematyką jest przełamanie strachu przed tym przedmiotem. Nauczanie matematyki stanowi wyzwanie porównywalne jedynie z nauką języków obcych i języka polskiego. Wielu rodziców uczniów klas siódmych i ósmych nie jest w stanie samodzielnie pomóc swoim dzieciom w opanowaniu materiału. Dlatego kluczowe jest odpowiednie zorganizowanie wsparcia w ramach szkoły. Nauczyciele matematyki powinni starannie dobierać metody nauczania, w porę identyfikować uczniów potrzebujących pomocy i wspierać ich, aby pokonać lęk przed matematyką oraz wzmocnić wiarę w ich własne siły i umiejętności.
