Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pozycjonowanie produktu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jest to pierwsza książka na polskim rynku, która w sposób kompleksowy i systematyczny bada zagadnienia związane z pozycjonowaniem produktu. Autor przystępnie omówił kluczowe aspekty tego procesu, w tym definicję pozycjonowania, jego cele, efekty oraz kryteria. Dodatkowo, przedstawiono analizę rynkowych uwarunkowań, które wpływają na skuteczność działań pozycjonujących. Czytelnik znajdzie tu także omówienie procesu i strategii pozycjonowania, a także praktyczne wskazówki dotyczące wdrożenia tych metod. Książka obfituje w liczne przykłady, co czyni ją nie tylko teoretycznym przewodnikiem, ale również praktycznym narzędziem dla każdego zainteresowanego tematyką.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jest to pierwsza książka na polskim rynku, która w sposób kompleksowy i systematyczny bada zagadnienia związane z pozycjonowaniem produktu. Autor przystępnie omówił kluczowe aspekty tego procesu, w tym definicję pozycjonowania, jego cele, efekty oraz kryteria. Dodatkowo, przedstawiono analizę rynkowych uwarunkowań, które wpływają na skuteczność działań pozycjonujących. Czytelnik znajdzie tu także omówienie procesu i strategii pozycjonowania, a także praktyczne wskazówki dotyczące wdrożenia tych metod. Książka obfituje w liczne przykłady, co czyni ją nie tylko teoretycznym przewodnikiem, ale również praktycznym narzędziem dla każdego zainteresowanego tematyką.
